Visst om tvingens "platta" greppar kolven så den börjar snurra så blir det ju samma sak, men om den inte greppar utan bara pressar så blir det knas...Man kan ju även använda en polygrip o snurra tillbaka kolven om den går lätt o fint, helt smärtfritt, men det är ändå inget jag rekommenderar då man kan skada gummiskyddet och/eller kolven. Dessutom så är TS rätt grön på bilar, så korrekta verktyg är nog att föredra...
Edit: Jag hajjar att man kan lägga nåt mellan tvingens "snurrande platta" o kolven för att höja friktionen, tex en bit cykelslang eller så...Men som sagt,är man grön så är det nog bäst att hålla sig till rediga verktyg
Senast redigerat av dawwe (23 oktober 2015)
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure