Volvo 940 trim 300 hk B230fk

turbodeath
7 april 2014 · 2 452 Inlägg

har inte det ute,finns en som säljer i örebro som har annons,ja jag har även jag med det chipet,i kompletta boxar men dom vill jag inte bli av med då jag behöver fler boxar ja...

Senast redigerat av turbodeath (7 april 2014)

döden kommer tillbaka
Xuri One Man Clan
7 april 2014 · 4 287 Inlägg

turbodeath skrev:
har inte det ute,finns en som säljer i örebro som har annons,ja jag har även jag med det chipet,i kompletta boxar men dom vill jag inte bli av med då jag behöver fler boxar ja...

http://www.blocket.se/goteborg/Trimchip … 22&w=3


du menar de finns fler edvard miko i gbg aka turbodeath ?

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
turbodeath
7 april 2014 · 2 452 Inlägg

mycket möjligt att jag hade en gammal annons ute för länge sen,man kan inte komma ihåg alla annonser man har då det både är delar till bilar o hela bilar som säljs med o köpes in.

döden kommer tillbaka
viking93
25 juni 2014 · 11 Inlägg

Swemil93 skrev:
Någon som vet ifall det går att få tag i vikingchip "special" eller är det bara att ge upp? KL har ju anpassat chip till 3" lmm och 968:or, vad finns de mer för alternativ? Erfarenheter någon? smile

min 940 gick väldig dåligt med KL.s chipp (för 968/guldbox/3''LMM), bluddrade kraftigt på tomgång och gick ojämnt när man låg på 2500-3500 utan laddtryck, bytte till Timo:s motor:s chipp, gick bättre direkt, inga problem alls, sen är jimmy väldigt hjälpsam och trevlig.

Eugen_S Avstängd
26 juni 2014 · 3 Inlägg

Jag tror att den snabbaste volvo var med 190 hk. Och sedan kan du optimera den upp till 256 hk.

http://bilandia.se/bilar_info/volvo/940 … t-(190-hk)

Zmirro
26 juni 2014 · 183 Inlägg

Swemil93 skrev:
Någon som vet ifall det går att få tag i vikingchip "special" eller är det bara att ge upp? KL har ju anpassat chip till 3" lmm och 968:or, vad finns de mer för alternativ? Erfarenheter någon? smile

De går. Mailkontakt! Jag köpte trimchip av han för 1-2 månader sen. Pratade med han och han sa åt mig att sätta in pengar på hans konto. Hade chippet efter 3 vardagar efter att jag satt in pengarna.

BMW 330D "M-Performance" (2014)
jallamekk
12 december 2015 · 9 Inlägg

Hei! jeg er helt grønn på trimming av Volvo 940 lt, Jeg ble mye klokere av denne tråden! Jeg tenker å følge deres tips om hvordan klare få 250-300hk . det er en ting jeg lurer på, det er viss jeg monterer 3" downpipe , racekat og 3" resten av vegen, da får jo bilen mye mindre motstand, Kan man bare montere dette og få en bra gevinst når det gjelder hk , eller trenger jeg å justere noe på motor da den får et helt annet motstand?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang