Billyft från biltema

Znusky
4 mars 2016 · 30 Inlägg

tjenare, har en kusin som tänkt att köpa en mindre och lite billigare billyft, några förslag? säljer biltema fortfarande billyftar?? smile

BMW E39 M5 (1999)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 mars 2016 · 14 007 Inlägg

Znusky skrev:
tjenare, har en kusin som tänkt att köpa en mindre och lite billigare billyft, några förslag? säljer biltema fortfarande billyftar?? smile

Gå in på deras hemsida och titta. Hur svårt kan det va.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Znusky
4 mars 2016 · 30 Inlägg

jo jag har kikat på deras hemsida, kan dock inte hitta någon, nej jag vet att det inte borde vara så svårt.... men hade jag kunnat hittat något om det hade jag ej frågat smile grejen är att jag vet att folk har köpt det där förut, så det borde väl gå men hittar inget om det, någon som har någon bättre ide än att jag ska kolla på hemsidan? smile

BMW E39 M5 (1999)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 mars 2016 · 14 007 Inlägg

Znusky skrev:
jo jag har kikat på deras hemsida, kan dock inte hitta någon, nej jag vet att det inte borde vara så svårt.... men hade jag kunnat hittat något om det hade jag ej frågat smile grejen är att jag vet att folk har köpt det där förut, så det borde väl gå men hittar inget om det, någon som har någon bättre ide än att jag ska kolla på hemsidan? smile

Googla fram telefonnumret till Biltema och ring och fråga.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Znusky
4 mars 2016 · 30 Inlägg

jajjemen jag slängde iväg ett mail till dom för en stund sen big_smile

BMW E39 M5 (1999)
moparfarmer österbybruk
4 mars 2016 · 267 Inlägg

kolla verktygsboden också, flera prisvärda lyftar där. verkar vara bra kvalite på deras eget märke pela.

Att Trimma en Volvo Är som att Smiska en Gris!
Keep on cruising! -Or burn out!
Chevrolet S10 "Stian" (1999)
Chevrolet camaro "zebran" (1998)
Dodge Dart "Swinger" (1971)
Znusky
4 mars 2016 · 30 Inlägg

jaha okej big_smile

BMW E39 M5 (1999)
Muttley
5 mars 2016 ·

Znusky skrev:
jo jag har kikat på deras hemsida, kan dock inte hitta någon, nej jag vet att det inte borde vara så svårt.... men hade jag kunnat hittat något om det hade jag ej frågat smile grejen är att jag vet att folk har köpt det där förut, så det borde väl gå men hittar inget om det, någon som har någon bättre ide än att jag ska kolla på hemsidan? smile

Vad jag kunde läsa mig fram till så var efterfrågan på billyft alldeles för liten så de tog bort de ur sortimentet.

cyberk2
5 mars 2016 · 214 Inlägg

Med tanke på kvaliteten på biltemas produkter iövrigt. Skulle du vilja stå under en bil som hänger på en biltema lyft? Jag skulle inte vilja det iaf. Skapligt svårt att andas om den ramlar ner hmm

mr_z28
5 mars 2016 · 47 Inlägg
Buick Roadmaster "Skeppet." (1955)
Chevrolet Impala "Black beast" (1965)
M123
6 mars 2016 · 962 Inlägg

mr_z28 skrev:
www.verkstadsexperten.se

Av nyfikenhet gick jag in och tittade, sen läste jag om deras Garanti och hur det fungerar om sker rasar.
"Garantidelar
Vid eventuell garantiåtgärd så skickar vi ut reservdel till dig utan kostnad. Utbyte av reservdel ska utföras av dig som ägare av produkten. Om kund anser att han/hon inte klarar av att byta ut delen själv kan Verkstadsexperten bistå med servicetekniker mot gällande prislista. Vi debiterar tim- och resekostnader."

Inte vackert att som kund få laga när produkten felar och sen dessutom om dom ska ut och laga deras trasiga produkt ska dom vara som en blodigel och åderlåta dig. Personligen så när det kommer till företag som har denna infallsvinkel på Garantin så då låter jag bli, nu med det säger jag inte att deras produkter är dåliga utan garantin är under all kritik även när man ser till att oljan...

"Byte av olja och filter efter tre månader
När en ny hydraulisk billyft installeras så ska olja och filter bytas inom tre månader efter leverans. Om detta inte utförs (filter ska köpas från Verkstadsexperten eller auktoriserad reservdelsleverantör och kvitto ska kunna uppvisas) så upphör garantin på cylindrar och hydraulblock med tillhörande komponeter att gälla efter tre månader och anses vara misskötsel. Detta oavsett om du är privatperson eller företagare."

Ytterligare ett sätt att åderlåta dig som kund.

"Yeah come on Affen and do the shake"
Att säga fel sak vid rätt tillfälle är lite som att säga rätt sak vid fel tillfälle.
Emiiilz
6 mars 2016 · 908 Inlägg

Håller med cyberk2.
Vill du ha en riktig lyft kontakta carlift.se

Nissan Skyline R33 GTST "Tiger" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang