Keramiskt lackskydd (ny bil)

CC72
21 april 2016 · 1 661 Inlägg

Bäst enligt vem?
Säger varken eller men det är alltid intressant att slänga in mer information än bara "dom är bäst".

mr_green
28 april 2016 · 847 Inlägg

Munne skrev:
gäsp

Dett va ett givande inlägg.

Volvo S40 1.6 drivE "SnålErnst" (2009)
mr_green
28 april 2016 · 847 Inlägg

Munne skrev:
Så bra! Vad blev det för lackskydd till slut? En månad sedan du frågade om råd...................

Är en månad kvar innan jag får bilen så jag letar vidare.

Volvo S40 1.6 drivE "SnålErnst" (2009)
SportPilot Ubåtsingenjör
28 april 2016 · 7 218 Inlägg

vi kör med brilliant cares lackskydd på båtarna på jobbet ! det är grymt bra och håller 2-3 år på sjön, vilket inget annat gör

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Munne Doctor Inside
29 april 2016 · 36 Inlägg

Jag lämnar in min på Sonax på måndag och det blir 9H. Bara höra av dig om du har vägarna förbi Karlstad och vill inspektera resultatet. Att betala 10.000kr för god marknadsföring kommer inte på frågan!


mr_green skrev:

Munne skrev:
Så bra! Vad blev det för lackskydd till slut? En månad sedan du frågade om råd...................

Är en månad kvar innan jag får bilen så jag letar vidare.

mr_green
29 april 2016 · 847 Inlägg

Munne skrev:
Jag lämnar in min på Sonax på måndag och det blir 9H. Bara höra av dig om du har vägarna förbi Karlstad och vill inspektera resultatet. Att betala 10.000kr för god marknadsföring kommer inte på frågan!


mr_green skrev:

Munne skrev:
Så bra! Vad blev det för lackskydd till slut? En månad sedan du frågade om råd...................

Är en månad kvar innan jag får bilen så jag letar vidare.

Har pratat med både sonax o topcar. Just nu lutar det helt klart åt topcar då dom är väldigt seriösa och duktiga. Men skulle va kul o se din kärra med sonax på oxå.

Volvo S40 1.6 drivE "SnålErnst" (2009)
mr_green
21 maj 2016 · 847 Inlägg

Ser bra ut på bilden. Nöjd med resultatet? Har det slarvats? Vad kostade det?

Volvo S40 1.6 drivE "SnålErnst" (2009)
Munne Doctor Inside
21 maj 2016 · 36 Inlägg

Supernöjd och då är jag superpetig och "jobbig" kund. Är du inte nöjd så åker du tillbaka och så gör Kalle om allt utan diskussion eller extra kostnader! Det var Helmia som stod för kostnaden då deras rekondavdelning kvaddade lacken i samband med deras nybilsrekond. Var där idag för tvätt och efterkontroll av lackskyddet. Det är service det och dessutom är killarna supertrevliga!

Senast redigerat av Munne (21 maj 2016)

mr_green
11 juni 2016 · 847 Inlägg

Inbokad på Sonax den 22:a. Verkar vara riktigt seriösa vad jag sett. Bilen har äntligen kommit iaf. Råkade få på ett par feta 18" fälgar oxå.

Volvo S40 1.6 drivE "SnålErnst" (2009)
mr_green
11 juni 2016 · 847 Inlägg

Jaså ryktet går?

Såg den filmen på Facebook. Såg väldigt bra ut. Ska bli galet kul o se min sen. Har sålt in sonax till flera här redan innan jag vet resultatet.

Senast redigerat av mr_green (11 juni 2016)

Volvo S40 1.6 drivE "SnålErnst" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang