Polisbil bakom dig?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
1 december 2016 · 17 378 Inlägg

Biluppgifter.se är inte någon pålitlig källa men bättre än inget. Fick syn på deras VW-buss så kunde göra en koll idag. Funktionen "visa fler bilar på denna ägare" fick upp en träff på 6090 bilar & bussar.

Mycket nöje. Tips: Använd sökfunktionen för att nosa upp ett reg.nummer.
http://biluppgifter.se/brukare/2021000076

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
chrizz Administratör
1 december 2016 · 11 780 Inlägg

Bara och memorera listan då? wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Majk_ Öhh
1 december 2016 · 272 Inlägg

Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
1 december 2016 · 17 378 Inlägg

Majk_ skrev:
Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

Samma problem här. Försökt klippa och klistra i Word och Excel men det blir inte så läsbart. Dessutom trögt för min enkla dator.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
JKDesign
1 december 2016 · 4 442 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:
Biluppgifter.se är inte någon pålitlig källa men bättre än inget. Fick syn på deras VW-buss så kunde göra en koll idag. Funktionen "visa fler bilar på denna ägare" fick upp en träff på 6090 bilar & bussar.

Mycket nöje. Tips: Använd sökfunktionen för att nosa upp ett reg.nummer.
http://biluppgifter.se/brukare/2021000076

Tack för tipset!

Saab Ng9-5 Aero Turbo6 XWD HIRSCH "Fullutrustad" (2011)
Saab 9-5 AERO SS "Luckapålut" (2004)
Saab 9-5 NG AERO TTID4 2011 "Luckapålut" (2011)
chrizz Administratör
1 december 2016 · 11 780 Inlägg

Majk_ skrev:
Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

Hybridsmurfen skrev:

Majk_ skrev:
Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

Samma problem här. Försökt klippa och klistra i Word och Excel men det blir inte så läsbart. Dessutom trögt för min enkla dator.

Spara som. Då sparar ni hela sidan, och kan sen redigera den och plocka ut vad ni vill ha kvar sen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Majk_ Öhh
1 december 2016 · 272 Inlägg

chrizz skrev:

Majk_ skrev:
Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

Hybridsmurfen skrev:

Majk_ skrev:
Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

Samma problem här. Försökt klippa och klistra i Word och Excel men det blir inte så läsbart. Dessutom trögt för min enkla dator.

Spara som. Då sparar ni hela sidan, och kan sen redigera den och plocka ut vad ni vill ha kvar sen.

Vadå!? Är det en bildfil? *Suck* Jävla sopa man är tongue

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
chrizz Administratör
1 december 2016 · 11 780 Inlägg

Majk_ skrev:

chrizz skrev:

Majk_ skrev:
Jag sitter och försöker ta screenshot på hela listan, men misslyckas sad Nån som har ett bra tips?

Hybridsmurfen skrev:

Samma problem här. Försökt klippa och klistra i Word och Excel men det blir inte så läsbart. Dessutom trögt för min enkla dator.

Spara som. Då sparar ni hela sidan, och kan sen redigera den och plocka ut vad ni vill ha kvar sen.

Vadå!? Är det en bildfil? *Suck* Jävla sopa man är tongue

Nej nej, men du kan ju spara hela webbsidan. Hela webbsidan är text (förutom bilderna då).

Man kan också skriva ut hela till en PDF-fil. Vet inte om Windows har det som standard i alternativen på utskriftssidan men mac har det iaf.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Majk_ Öhh
1 december 2016 · 272 Inlägg

Ahh, ska provas fram big_smile Tack!

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Muttley
1 december 2016 ·

De roliga med den sidan är att de kan ha sålt hela flottan men de kommer ändå att äga allihop wink

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
1 december 2016 · 17 378 Inlägg

tkd_rille skrev:
De roliga med den sidan är att de kan ha sålt hela flottan men de kommer ändå att äga allihop wink

Nej, jag har förstått att den är "död". Vet du mer om detta?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Muttley
1 december 2016 ·

Hybridsmurfen skrev:

tkd_rille skrev:
De roliga med den sidan är att de kan ha sålt hela flottan men de kommer ändå att äga allihop wink

Nej, jag har förstått att den är "död". Vet du mer om detta?

Jag skrev till dem. Köpte min förre bil en volvo i november förra året, sålde den nu i oktober.  Besiktigade den i maj men noll info ändrat.

Min egna står som avställd reggad på firman jag handla av och obesiktigad.

Svaret jag fick var lite smått snorket då jag påpekade att man kan feltolka deras nya tjänst om skulder och blir blåst på 30 kr.
De skyllde på "leverantören" de jobbade med. Men de verkar de ha gjort i evigheter just nu.  Personen lovade mig att de skulle bli bättre nästa vecka wink

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 december 2016 · 14 007 Inlägg

Så här står det på min Van: Trafikstatus 2015-09-30 Avställd och får ej användas i trafik!

Ändå så ställde jag på den våren 2016 och ställde av den hösten 2016. Så nej....detta är ingen sida att lita på!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
trubbelturbo
1 december 2016 · 1 442 Inlägg

För en månad sedan gick konstaplarna och köpte sig en Nissan Micra anno 1990. Hur kommer det sig att polisen står som ägare till massa skrotbilar? Tagit dem ifrån pundare? Sedan kan man undra vad de har för behov utav en Cadillac '66, införskaffad 1990 smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 december 2016 · 14 007 Inlägg

trubbelturbo skrev:
För en månad sedan gick konstaplarna och köpte sig en Nissan Micra anno 1990. Hur kommer det sig att polisen står som ägare till massa skrotbilar? Tagit dem ifrån pundare? Sedan kan man undra vad de har för behov utav en Cadillac '66, införskaffad 1990 smile

Bilarna kan ha blivit skrotade och efter några år kommer dessa reg-nummer att hamna på en annan bil.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Evildan
1 december 2016 ·

Octavian CZS304 är rapporterad som stulen.

caromania Forummoderator
1 december 2016 · 9 296 Inlägg

Evildan skrev:
Octavian CZS304 är rapporterad som stulen.

Schh, jag skulle bara låna.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Evildan
1 december 2016 ·

caromania skrev:

Evildan skrev:
Octavian CZS304 är rapporterad som stulen.

Schh, jag skulle bara låna.

Woooops, tänkte inte på de...

Inga E39?

Maxen Teknisk
2 december 2016 · 328 Inlägg

Se så roligt man kan ha med rådata. Jag tog bara med de äldsta sorterade på årsmodell. Förmodligen står de flesta på nåt museum och dammar.

1927    Harley-Davidson
1939    Packard 1701 Polispiket
1939    Volvo PV 56
1949    Lincoln Custom COS LIM
1954    Triumph Tiger 110
1954    Magirus-Deutz W3-S1
1954    Ariel 4 G
1954    Nimbus
1954    BMW R67 2
1956    Husqvarna MOD 281 Sport
1959    Nsu Super MAX
1965    Volvo 11134 FP S-1297
1966    Cadillac 69733
1966    BMW R 27
1967    Volvo
1968    Ak 800 P
1968    BMW R 69 S
1968    BMW R 60
1969    Dodge A 108
1969    Andrén 900 P
1969    BMW R 60
1969    BMW R 60

Ett diagram som visar fördelningen av årsmodeller på alla 6081 fordon (minus två mopeder som saknade årsmodell):
http://forumbilder.se/FBUCI/fordelning-arsmodeller.jpg

Senast redigerat av Maxen (2 december 2016)

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.
Volvo 940 - T5 "Superstar" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang