Volvo 740 T5 projekt

Hej inhandlade mig en 740 T5 för ett tag sen, tänkte börja göra ordning den då den är lite bulig och tråkig/orginal i utseendet men annars fräsch! Ska försöka ha den klar utvändigt till gatebil 12 juni med, sen köra med den så i sommar och bara glida och leka lite, sen blir det värre grejer i höst, när man ställt in den för nästa sommar!
  • 28 Följare
  • 9 620 Visningar
  • Uppdaterades senast 9 januari 2017
emirmemic
22 oktober 2015 · 102 Inlägg

Följer självklart! wink :*

chrilleeeh
22 oktober 2015 · 75 Inlägg

emirmemic skrev:
Följer självklart! wink :*

haha göru rätt i :* cool

BMW 530D "Bimmern" (2005)
mrmountainracer
24 juli 2016 · 29 Inlägg

Inte för att stressa dig, men hur gåre med bygget? Ser spännande ut smile

Saab 99 GL "Vanilla" (1976)
chrilleeeh
25 juli 2016 · 75 Inlägg

MrMountainRacer skrev:
Inte för att stressa dig, men hur gåre med bygget? Ser spännande ut smile

Står still just nu, då man fortfarande går i skolan och haft lite andra småprojekt som vart tvugna bli klara före, men börjar i höst igen med denna och tänkte försöka ha klar och köra med till nästa sommar, så uppdateringar här kommer till hösten  smile

BMW 530D "Bimmern" (2005)
Bierstube
8 januari 2017 · 616 Inlägg

Hur går det med bilen? smile Låter som mycket bra planer du har. Hoppas den blir klar till sommaren. smile

chrilleeeh
9 januari 2017 · 75 Inlägg

Bierstube skrev:
Hur går det med bilen? smile Låter som mycket bra planer du har. Hoppas den blir klar till sommaren. smile

Mycket planer ja, men står still just nu går som sagt fortfarande i skola och inte lätt och bygga utan lön, tar studenten i vår och får jobb då, då blir det o ta tag i bygget och skicka på lack och inhandla maskin i sommar, så sommaren 2018 förväntas den vara körbar och hyfsat klar, söker även ett nytt garage och hyra runt Örebro, då det lilla jag hyr nu håller inte i längden och bygga i så får se hur det blir, men har jag nytt i sommar så blir det som jag skrev bygga vidare smile

BMW 530D "Bimmern" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang