Vad säger folk om Aussie locker? Är den kass eller bra? Berätta gärna vad ni tycker om den isåfall
Har hört både ont och gott om den, skulle nog personligen lägga pengarna på en torsendiff istället då inte prisskillnaden är allt för stor mellan dom två.
Snyggt byggt! måste bara fråga hur du löste det med tråget och skvalp plåtarna?
Mvh Erik!
Tackar tackar Det att skvalpen inte passa var för att blocket saknade hål för bultarna och den rätta skvalpen satt nitad i tråget. Visserligen var det på 2.0liters motorn så ja sket helt enkelt i skvalp.
Mvh Erik!
Tackar tackar Det att skvalpen inte passa var för att blocket saknade hål för bultarna och den rätta skvalpen satt nitad i tråget. Visserligen var det på 2.0liters motorn så ja sket helt enkelt i skvalp.
I b28an har jag skvalp monterad iallafall
Ah okej det var så det var! Tack! Vad siktar du på för effekt?
Mvh Erik!
I b28an har jag skvalp monterad iallafall
Ah okej det var så det var! Tack! Vad siktar du på för effekt?
Mellan 400-500whp var målet. Har inte tagit mig tid att bänka ännu
Vart att åka på Streetrace förra hälgen. Tyvärr blåste det så hårt så det kördes bara 201m men det gick ju helt okej. Motorras och hyffsad tid räckte till 12plats, jänkarna har ju sina fördelar i 201m kan man ju lugnt säga Skiten börja trycka ut olja ur korken o vevhusvent så de e bara o riva antar ja...
Tackar! Det står stilla nu, hoppas hitta motivation igen. 4ans kolv va lite hängig.. härdsmälta
lewwan skrev:
Ser bra ut! Vad kör du med för bakvagn?
Tusen tack! Det är en svetsad 1030 axel med polyuretan bussningar, (hela bilen har poly/plast) hemmasmidda ställbara momentstag med plastbussningar och även pararellstaget har plast.
Nya sänkfjädrar och nya orginal dämppare. känns riktigt stabil ändå må ja säga!
funkar bra för den delen. Enda jag har på to do lista med karossen är att fixa ett bättre stödlagergummi för kardan. 240s håller inte alls. Tänker prova att fylla med polyuretan och funkar inte det blir de att smida in från någon annan bil eller gjuta helgummi.