Köpråd : Old West Automobiles i Eslöv.

BudgetDunkaren Osponsrad
21 maj 2017 · 1 631 Inlägg

Hallå på er.
Är i skrivande stund på god väg att köpa min första jänkare av Old West Automobiles i Eslöv och undrar om ngn har erfarenheter av denna firma ?
Bilen jag skall köpa har precis landat i Sverige och skall rostlagas,inreggas och bli besiktigad av denna firma.
Kan jag lita på att detta blir bra och jag får vad som lovats ? Har läst lite negativa inlägg via Google på andra forum men inget härifrån garaget .
Bilen är min drömbil till ett mkt bra pris till vad som kommer göras med den och hur den ser ut både i skick och mil.

Tackar på förhand \\

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 maj 2017 · 14 041 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:
Hallå på er.
Är i skrivande stund på god väg att köpa min första jänkare av Old West Automobiles i Eslöv och undrar om ngn har erfarenheter av denna firma ?
Bilen jag skall köpa har precis landat i Sverige och skall rostlagas,inreggas och bli besiktigad av denna firma.
Kan jag lita på att detta blir bra och jag får vad som lovats ? Har läst lite negativa inlägg via Google på andra forum men inget härifrån garaget .
Bilen är min drömbil till ett mkt bra pris till vad som kommer göras med den och hur den ser ut både i skick och mil.

Tackar på förhand \\

Ska bilen rostlagas av importören? Det kan bli väldigt dyrt, sedan så tillkommer ju spackling och lackering. Få ett fastpris.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
BudgetDunkaren Osponsrad
21 maj 2017 · 1 631 Inlägg

Vettemannen skrev:

BudgetDunkaren skrev:
Hallå på er.
Är i skrivande stund på god väg att köpa min första jänkare av Old West Automobiles i Eslöv och undrar om ngn har erfarenheter av denna firma ?
Bilen jag skall köpa har precis landat i Sverige och skall rostlagas,inreggas och bli besiktigad av denna firma.
Kan jag lita på att detta blir bra och jag får vad som lovats ? Har läst lite negativa inlägg via Google på andra forum men inget härifrån garaget .
Bilen är min drömbil till ett mkt bra pris till vad som kommer göras med den och hur den ser ut både i skick och mil.

Tackar på förhand \\

Ska bilen rostlagas av importören? Det kan bli väldigt dyrt, sedan så tillkommer ju spackling och lackering. Få ett fastpris.

/Benny

Jepp importören står för rostlagning och tectyl, är ingen rostlagning på lackerade ytor då det är golvet som skall lagas . Fastpris har jag fått så det blir att tuta och köra smile /J

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
zleepy Trucker
21 maj 2017 · 1 391 Inlägg

" Registrering
Bolaget bildat: 2017-01-16
Bolaget registrerat: 2017-02-17
Registreringsdatum: 2017-02-17 "

väldigt nystartat... vet inte om jag slantat där, spec när du själv skriver "Har läst lite negativa inlägg via Google på andra forum"

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
BudgetDunkaren Osponsrad
21 maj 2017 · 1 631 Inlägg

zleepy skrev:
" Registrering
Bolaget bildat: 2017-01-16
Bolaget registrerat: 2017-02-17
Registreringsdatum: 2017-02-17 "

väldigt nystartat... vet inte om jag slantat där, spec när du själv skriver "Har läst lite negativa inlägg via Google på andra forum"

Han har ett bolag sedan 1999 oxå, Vrf han har två vettefasiken . Jag hat pratat med en gammal vän nu idag som kan mer om dessa bilar än mig och han följer med upp och kollar på bilen när den är färdig för leverans så att säga . Inte en krona får försäljaren om inte det som skall ha fixats inte är fixat ordentligt.

Man kan nog hitta negativa saker om alla bolag när man letar .. men förstår vad du menar 😊

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang