5596
Sök

Svänghjulet!!!

Herr
1 722 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
Tjena!

Ska just stoppa i motorn i bilen och när jag skulle smälla på den nya tryckplattan så passade inte centreringshålen i tryckplattan.. alltså centreringshålen som sitter på svänghjulet där tryckplattana ska sitta.. går det att skita i dom där centreringshålen och få dit tryckplattan endå, eller fungerar dom som så att dom är typ armerade och försärker tryckplattans plats?

Som ni ser på detta svänghjul så har den 3 st pluppar som sticker ut.
http://www.samsteffansson.se/products/i … %20440.jpg

Dom plupparna går inte rakt på min tryckplatta.. jag får dit tryckplattan utan att duttarna går i tryckplattan. tror ni fattar vad jag menar.. måste dom sitta på tryckplattan eller går det utan
?

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Smålänning
7 887 Inlägg
18 juni 2007
Det borde gå utan "Plupparna", men det är inte 100 att tryckplattan blir centrerad, så det får du vara noggrann med i så fall.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Herr
1 722 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Det borde gå utan "Plupparna", men det är inte 100 att tryckplattan blir centrerad, så det får du vara noggrann med i så fall.

hmm, okay. Men jag lär ju märka fall den inte går in så att säga..

Herr
1 722 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare

4 554 Inlägg
18 juni 2007
§4 Lyftning av trådar (gäller forumet)
Meningslösa inlägg för att lyfta en tråd är inte tillåtna.

okej 1vecka om man fråga om nån verkligen vet men absolut inte efter 40min med "upp"

gör en bättre rubrik som förklarar mer så engegerar de fler att läsa innehållet

Sök