Köpråd: 300c 2.7 30 000+ mil?

Presidento Of World
22 oktober 2017 · 3 328 Inlägg

panda666 skrev:

opel_vectra_gts skrev:
Sålde seaten för utsatt pris och drog iväg och hämtade en Insignia 2.0 CDTI 160 ecoFlex(vad det nu innebär) 17k mil 2012 för 50 lökar.. Aldrig mer v.a.g

insignia säger du, dom där som har infällbar dragkrok som man fäller ut den via ett handtag med snöre som skriker som fan när man fäller ut? vet inte vad jag tycker om dom bilarna^^ tycker inte man sitter så bra i dom faktiskt.

Sportstolarna är sköna smile mycket trevlig faktiskt, smile

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
panda666
22 oktober 2017 · 4 250 Inlägg

opel_vectra_gts skrev:

panda666 skrev:

opel_vectra_gts skrev:
Sålde seaten för utsatt pris och drog iväg och hämtade en Insignia 2.0 CDTI 160 ecoFlex(vad det nu innebär) 17k mil 2012 för 50 lökar.. Aldrig mer v.a.g

insignia säger du, dom där som har infällbar dragkrok som man fäller ut den via ett handtag med snöre som skriker som fan när man fäller ut? vet inte vad jag tycker om dom bilarna^^ tycker inte man sitter så bra i dom faktiskt.

Sportstolarna är sköna smile mycket trevlig faktiskt, smile

Dom har ju en enorm baklucka^^^ kombin alltså. Men grattis iaf och hoppas du blir nöjd;)

Evildan
22 oktober 2017 ·

panda666 skrev:

opel_vectra_gts skrev:

panda666 skrev:

insignia säger du, dom där som har infällbar dragkrok som man fäller ut den via ett handtag med snöre som skriker som fan när man fäller ut? vet inte vad jag tycker om dom bilarna^^ tycker inte man sitter så bra i dom faktiskt.

Sportstolarna är sköna smile mycket trevlig faktiskt, smile

Dom har ju en enorm baklucka^^^ kombin alltså. Men grattis iaf och hoppas du blir nöjd;)

Ja den sväljer lätt en hel jkl Nissan Micra K12!
http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/3/69//dsc_2748-copy.jpg?itok=olVAORfN

http://www.micrak12.com/PNGs/ext_large/3.png

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang