Nokke11 skrev:
Growe skrev:
Nokke11 skrev:
kan tänka mig det! Tyvärr är ju myndighetens tjänst så osmidig och dålig i övrigt så man vill ju inte använda den om man inte måste.
efter avregleringen av bilprovningen så har allt gått åt helvete totalt... så trött på tramset dom hölls med.. inte alls lika smidigt att få fram alla uppgifter som det var förr.... och att besikta har blivit en total omöjlighet... sitta på 5olika sidor som alla fungerar olika leta tider och alla har olika priser och ett jävla krångel.. förr tog det 30sec att hitta en tid idag tar det inte allt för sällan en timme för mig att hitta en tid.
Ha ha! jag kollade häromdagen på att boka tid också, helt galet vad det spårat ur! 500 kr för en besiktning nu men det finns "röda tider" wtf?! Hålla på att leta runt. Likaså besiktningsprotokoll, de sitter som musslor på dem och man måste beställa och få levererat via post. Man kan tro vi lever på stenåldern.
ja jag blir rent sagt arg.. och så satt dom där förbannade jävla politiker idioterna och sa att allt skulle bli så jävla bättre med avregleringen.. korkade jävlar som aldrig fattar att ingen avreglering har gjort något bättre eller billigare! priset för mig är väl strunt samma. har råd men att behöva lägga en massa tid varje gång för att hitta tider och att man får kolla så många olika ställen är väldigt irreterande. man får ju hoppas sen att man åker till rätt ställe sen oxå
Kör fort så hinner inget hända...