6716
Sök

K2o biltown. Bra eller dra?

2 Inlägg
27 mars 2018
Trådstartare
Sambon körde än en gång in i trottoaren. Orkar inte schabbla med försäkringsbolaget igen. Så tänkte få dom lagade.
Det enda stället i närheten var K2o biltown. Någon som har erfarenhet av deras fälgreparationer?

Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
4 917 Inlägg
27 mars 2018
Det bästa är att inte laga dom, av den anledningen , att om det är samma fruntimmer som ska köra bilen så kommer det att hända igen..
Jag har lixom fruntimmret jag bor ihopa att jämföra med..
Vi karlar ser minsta rispa, men kärringarna tycker inte det är så noga..
Senast redigerat av insatsen (27 mars 2018)

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..

2 Inlägg
27 mars 2018
Trådstartare
insatsen skrev:
Det bästa är att inte laga dom, av den anledningen , att om det är samma fruntimmer som ska köra bilen så kommer det att hända igen..
Jag har lixom fruntimmret jag bor ihopa att jämföra med..
Vi karlar ser minsta rispa, men kärringarna tycker inte det är så noga..

Haha. Hon ska inte köra den något mer nu. 😄

7 794 Inlägg
28 mars 2018
Skullman Enterprice, i Åkers styckebruk utanför Strängnäs, är seriös och utför reparationer på LM-fälgar.

Saabifierad
2 031 Inlägg
30 mars 2018
På med fräsiga rostfärgade plåtfälgar utan navkapslar för denna "fälgmarodör" tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sök