Den stora tråden om VAG bilar

Soulman
21 augusti 2018 · 1 271 Inlägg

Det finns för många trådskapare (TS) som blir mer förnedrade än hjälpta av många avundsjuka och faktaresistenta förståsigpåare för man har råd att unna sig en ny eller begagnad bil från VAG koncernen.

I det här tråden får ni skriva vad fasiken ni vill om Volkswagen, Skoda, Audi, Seat, Porsche och Bentley. Den enda motprestationen är att hålla övriga trådar rena där TS ber om råd, tips och hjälp. I denna tråd får ni kräkas, hylla eller gräla hur mycket ni vill, utan personangrepp.

För egen del har jag näst intill gett upp att hänga här på grund av den oordning och smutskastning som allt för ofta förekommer i alldeles för många trådar.

För egen del är jag inne på min sjätte VAG bil som jag alla kört hårt och trimmat de senaste 10 åren med ett enda fel på en citykörd DQ200 låda som åtgärdades på garantin. Jag känner helt enkelt inte igen någonting av de problem som upprepas i allt för många trådar men jag är naturligtvis inte alls främmande för att det dyker upp måndagsexemplar även hos världens största biltillverkare.

Så. Varsågoda. Behåll kanonen i brallan.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang