Hahahaha! Du får nog precisera användningsområdet. En lastbil är bäst om du ska köra grus, men olämplig som pendlarbil i utkanten av storstadsområden. Liten bra personbil = Suzuki. Mellanstor bra personbil = Honda. Stor bra personbil = Mercedes.
Det enkla svaret är Rover. Det är egentligen det enda man behöver veta.
Hur många Rover har du haft? Jag har haft 2 st! Räcker för frisedel genom pärleporten!
Men de har varit RIKTIGA Rover (fast BMW(Storm) och Ford(Puma) har haft ett finger med i spelet)! Inte kosmetiskt moddade Honda, för dom är bra. Har f n en brittiskbyggd Honda.(inne på fjärde året - det enda som bytts är radiokanal)!
Det enkla svaret är Rover. Det är egentligen det enda man behöver veta.
Hur många Rover har du haft? Jag har haft 2 st! Räcker för frisedel genom pärleporten!
Men de har varit RIKTIGA Rover (fast BMW(Storm) och Ford(Puma) har haft ett finger med i spelet)! Inte kosmetiskt moddade Honda, för dom är bra. Har f n en brittiskbyggd Honda.(inne på fjärde året - det enda som bytts är radiokanal)!
Fem varav tre importerade. Men bara Hondabaserade dito även om de tre 800or jag har/haft var plattform för Honda Legend och inte tvärtom. Obegripligt bra bilar var det på 90-talet innan K-motorn kom då den hade mycket att önska de första åren.
Kan inte stoltsera med en enda puritan-Rover, men jag är ursäktad eftersom jag har två vänsterstyrda Austin Seven från 1936. Förmodligen är jag ensam i världen om det.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.