Saab 9-5 2,3T SE (SportSedan) Projekttråd

Det är tänkt att bilen blir relativt original med små modifieringar. Finns fix att göra vilket jag lägger upp här. Även en brukis behöver viss omvårdnad och för att jag ska trivas byter jag en del små detaljer. Denn bilen kommer stå pall för experiment och tester på grejer/ modifieringar jg senare tänker genomföra på min blå 9-5 projektbil.
  • 15 Följare
  • 13 363 Visningar
  • Projektet avslutat 5 juli 2020
Asplunds_Saab Saab - Move your mind!
23 juni 2020 · 435 Inlägg

En lägesuppdatering.

Det smärtar lite när jag säger/ skriver att denna bilen måste säljas.
Kanske har en köpare på gång, inte riktigt den prisnivån som jag lade ut bilen för men får helt enkelt ta det som erbjuds nu. Behöver dels ett tillskott i kassan dels så har jag inte parkering för att ha den stående.  Tror helt enkelt bilen har lite högt affektionsvärde för mig känner jag. Lite sentimentalt.

Har nu städat och plockat ur alla mina tillhörigheter och bilen är redo att säljas.
Får se om den kommer bli såld nu imorgon tisdag eller ej, lite oklart om spekulanten var seriös eller ej.
Men men vi får se.

Jag kommer att avsluta denna projekttråden när bilen är  definitivt såld.

https://www1.garaget.org/gallery/images/109/108693/108693-91899ccf0e22749a9ca18a4a9314c8c9.jpg

// Chantelle - SAAB-frälst SAAB-fanatiker.
Asplunds_Saab Saab - Move your mind!
5 juli 2020 · 435 Inlägg

Idag lördag blev denna bilen såld.

Så jag stänger därmed denna projekttråden. Följ gärna mina andra projekt "TurboSedanen" och "Espresso black" smile

// Chantelle - SAAB-frälst SAAB-fanatiker.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang