Abs Volvo 740

Tobbe-A-Gby
17 oktober 2020 · 4 Inlägg

Är de abs krav på 740 90 årsm turbo tror de är bortplockat på min tänkte inför bes ?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
17 oktober 2020 · 14 008 Inlägg

Tobbe-A-Gby skrev:
Är de abs krav på 740 90 årsm turbo tror de är bortplockat på min tänkte inför bes ?

Det enklaste borde vara att ringa/besöka nåt besiktningsorgan.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Tobbe-A-Gby
17 oktober 2020 · 4 Inlägg

Jo problemet är väl om de blir nerslag :-) men vist slita ur lampan och många va ju utan ABS 🙂 tror de togs bort när framvagn byggdes om i så fall och de e länge svedan 🙂

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
17 oktober 2020 · 14 008 Inlägg

Jamen ring/besök ett besiktningsorgan utan denna 740. Bara fråga rent allmänt hur det ligger till.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Mew
17 oktober 2020 · 2 152 Inlägg

Tobbe-A-Gby skrev:
Jo problemet är väl om de blir nerslag :-) men vist slita ur lampan och många va ju utan ABS 🙂 tror de togs bort när framvagn byggdes om i så fall och de e länge svedan 🙂

Beror väl på hur noggrann han är. Det "ska" inte gå igenom, men frågan är om det upptäcks eller inte. Det syns ju ändå, dels när han är vid hjulen och kollar där givaren och kabeln till den syns tydligt (om inte även det är bortplockat, men det brukar det ju oftast inte vara), sedan om ABS-enheten är kvar så är ju det rätt så tydligt.

Tobbe-A-Gby
17 oktober 2020 · 4 Inlägg

Inget Sånt finnes kvar så därav osökerheten 🙂

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang