6 januari 2021
Trådstartare
Nu när det börjat bli -15 och uppåt så har min luftfjädring börjat spöka..
Hände samma förra året precis när jag hade köpt den.
Förra året: Den blir helt stum i fjädringen och när jag parkerar och slår av och låter den stå så sjunker den vänster bak, startar upp den då kämpar den sig upp men är fortfarande stum när man kör, de kommer upp i displayen då och då " Air Suspension Service" hade in den på en verkstad på service och bad dom kolla på de, då sa mekanikern att han trodde de var en givare och skulle kolla pris på givare och höra av sig.. hörde inget mer och värmen kom och bilen funkade som den ska så jag hann helt glömma bort problemet... meeeeen.. jag blev påmind nu när det börja bli kallt igen.. den har funkat hur bra som helst trotts kyla fram tills termometern visa ca -15 och jag lastade på skotern på flaket.. nu är de samma visa igen, men nu har den börja strula fram oxå... någon som känner igen problemet? har fått tips om att hälla sprit i en slang bakom höger bakljus vilket jag ska testa imorgon, men hade varit trevligt och höra ifall det finns fler tips då jag hört folk som testat detta utan resultat !
Hopppas jag kunnat formulera mig nog bra !