Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
Nu beböver min Pontiac ny lack och puts efter många år utan vård. allt kommer att renoveras eller bytas ut mot nytt Även endel plåt har bytts pga krockskador. Fälgar blir Centerline convo PRO. motorn kommer bytas ut från... Visa mer
Varit på utflykt hos Björn (Camaroskroten). Köpte genomslags gummi till bakaxeln och ett reserv hastighetsmätarhus så nu har jag byggt 1 fint med varvräknare av 3 st bara flytta lite kablar i kontakten. [img][/img]
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Hej! Såg att nya genomslagsgummin kostade 700kr styck hos Hansenracing. Behöver till min Camaro 76:a som jag håller på att helrenovera.-Får väl ringa Björn.
Hej! Såg att nya genomslagsgummin kostade 700kr styck hos Hansenracing. Behöver till min Camaro 76:a som jag håller på att helrenovera.-Får väl ringa Björn.
Japp dom kostar fläsk. Så köpte dessa hos Björn i ny skick efter tvätt.
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Äntligen fått tag på en rostfri vänster dörr efter mycket letande var fel årsmodell så får ta innerplåten från gammla dörren så innerhandtagets infästning blir rätt Provmonterade och bra passform
[img][/img]
Väldigt nöja är svårt med fina grejer inte ens Björn hade något
Ja, jag håller med om att Björn inte har så mycket saker på lager nu för tiden. Han mest hittar något i Usa som är verkligen intressant och sedan importerat hit det. Men tyvärr många delar säljs snabbt slut samma dag när den finns hemma. Jag minns runt 2015-16 då hade han verklig hade massor saker i det gamla lagret i Mölndal. Det är galet svårt att hitta delar till min 1968 Bird. Det finns ingen nos eller original plåtar..
[img][/img]fick tag på nytt rattlås då den gammla var uppfilad och plasten var trasig nu fick jag tag på en med plåt. Och hittade en trevlig inredning intyg och galon som ska beställas givetvis i svart
Senast redigerat av Pontiac_firebird72 (30 april 2021)
Du är grym på allting! När jag började att läsa i din tråd så blev jag imponerad över att du gjorde så fint jobb på bakstammen. Dörren kommer blir grymt fin! Den kommer att bli bättre än när den kom ut ur fabriken. Bilen kommer blir finast!