Need for speed most wanted!

Deejay_Alive
28 november 2005 · 71 Inlägg

dessutom var inte frågan det , men du vet ju och kan allt så varför ifrågasätta dig..??

Deejay_Alive
28 november 2005 · 71 Inlägg

bmw750 skrev:
så är det när man inte kan det, men det är världens bästa nätverksoperativ..
men så är det med små barn, dom förstår inte det svåra...

okey , jag vet minst 3 kommuner som har HAFT novell som har vart installerat och underhållet av novells egna tekniker , har aldrig funkar , så alla 3 kommuner har bytt ut tongue

Deejay_Alive
28 november 2005 · 71 Inlägg

bmw750 skrev:
jaså?? lilla kommunen där du bor eller??

känner du till KUNGÄLV? , STENUNGSUND , UDDEVALLA?? ganska stora städer det..
men det var inte det som ämnet handlade om , det var faktiskt om NFSMW så sluta gnäll nu och lär dig hur ett grafikkort funkar innan du ifrågasätter det nästa gång..

Deejay_Alive
28 november 2005 · 71 Inlägg

bmw750 skrev:

Deejay_Alive skrev:

bmw750 skrev:
jaså?? lilla kommunen där du bor eller??

känner du till KUNGÄLV? , STENUNGSUND , UDDEVALLA?? ganska stora städer det..
men det var inte det som ämnet handlade om , det var faktiskt om NFSMW så sluta gnäll nu och lär dig hur ett grafikkort funkar innan du ifrågasätter det nästa gång..

vet mycket väl hur det funkar...
var med i it tiden långt innan du fick av dig blöjan, sluta gnäll nu, o kom tillbaka när du har nåt vettigt att säga...

okey , men du har ju fastnat i den gamla tiden med 300 mhz datorer tydligen eftersom du inte vet hur SLI funkar..

Deejay_Alive
28 november 2005 · 71 Inlägg

bmw750 skrev:
vet mycket väl vad det är...
men som sagt, jag har inte fastnat nånstans. men du måste ha fastnat på vägen ut, då saken är den att du vet inte vad du pratar om, jag var uppe o koppla novell i stenungsund för en tid sen, även uddevalla, har alla dom som kunder...

det var synd att varken stenungsund eller uddavalla kör det då , efter som jag känner båda it administratörerna innom dom kommunerna.. och du påståd ju att SLI inte gör någon skillnad , alltså vet du inte hur det funkar.. utvecklingen går frammåt , DU går bakåt..

chrizz Administratör
28 november 2005 · 11 783 Inlägg

Aja, nu räcker det! Att det ska vara så j-a svårt att hålla sig till ämnet utan att det blir sandlåda av det hela.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang