4371
Sök

chip trim till manta gsi ?

213 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
finns det något chip trim till en manta gsi ?

Mvh / Xab

213 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
ingen som vet ? sad då finns det nog inget chip

9 108 Inlägg
10 juli 2007
Om det är C20NE så finns det allt chip till dom. www.enem.se borde kunna hjälpa dig.

213 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Om det är C20NE så finns det allt chip till dom. www.enem.se borde kunna hjälpa dig.

hur vet jag om det är en C20NE ? den är orginal och ingen special motor el nått sånt i

9 108 Inlägg
10 juli 2007
Xaben skrev:
hur vet jag om det är en C20NE ? den är orginal och ingen special motor el nått sånt i

mm såg att du laddat upp bilen nu, det är C20NE i den smile 2,0 8v alltså.. Hör av dig till Enem så ska dom nog kunna lösa något åt dig.

213 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Xaben skrev:

mm såg att du laddat upp bilen nu, det är C20NE i den smile 2,0 8v alltså.. Hör av dig till Enem så ska dom nog kunna lösa något åt dig.

okey tack smile för hjälpen. men ska ja maila dom ? för de gick inte skriva i forumet sad

9 108 Inlägg
10 juli 2007
Xaben skrev:
okey tack smile för hjälpen. men ska ja maila dom ? för de gick inte skriva i forumet sad

Står både telefonnummer och mail på förstasidan. Telefon känns bäst, alla problem ska inte behöva skötas online.

213 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Xaben skrev:

Står både telefonnummer och mail på förstasidan. Telefon känns bäst, alla problem ska inte behöva skötas online.

grymt tack för hjälpen smile

mvh / Xab

9 108 Inlägg
10 juli 2007
mm får hoppas dom kan lösa det nu bara, dom borde i alla fall kunna tipsa om någon firma som kan..

213 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
mm får hoppas dom kan lösa det nu bara, dom borde i alla fall kunna tipsa om någon firma som kan..

joo får se vad som händer och om de finns smile inte för jag tror man får så mkt hk tongue men den kanske blir lite piggare å får lite mer sås tongue

Sök