Min stereo har klippta kablar och den funkar inte

FelixBerglund123
26 september · 1 Inlägg

Jag har en Volvo 945 som jag precis köpt en stereo till för den hade inte det innan och då märker jag att det är klippta kablar där den får ström. Bland annat en kabel det står Masse som jag inte vet vad det betyder. Och det är grön, vit, lila. Grå, svart vita kablar och en kabel det står ground på som är av helt.

Var snälla att svara om ni vet var sladdarna går till och vad jag ska göra

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
26 september · 13 938 Inlägg

FelixBerglund123 skrev:
Jag har en Volvo 945 som jag precis köpt en stereo till för den hade inte det innan och då märker jag att det är klippta kablar där den får ström. Bland annat en kabel det står Masse som jag inte vet vad det betyder. Och det är grön, vit, lila. Grå, svart vita kablar och en kabel det står ground på som är av helt.

Var snälla att svara om ni vet var sladdarna går till och vad jag ska göra

Den som kan tänkas svara på detta kan behöva veta vilken stereo det är och eventuellt en bild kan vara bra.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
zzr94092
27 september · 4 287 Inlägg

Var väl bilens kablar som var problemet? Klipp härvan med konaktstyckena från nån skrotad 940, då borde det bara att sätta färg mot färg,kan vara bra att ha en testlampa och ett 1,5volts batteri,för att testa högtalarkablarna,om det sitter högtalare kvar i bilen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang