SportPilot skrev:
Vettemannen skrev:
Hybrid_ skrev:
En på sätt och vis rätt misslyckad dag... Gick upp tidigt och drog iväg för att köpa en gammal husvagn (Polar -85:a). Fin och allt funkar. Så fan heller... Varken värmare eller kyl startar på gasol och golvet var mjukt. Nåväl, på vägen köpte jag husvagnsspeglar, ett primitivt lås och en gråvattentank på Biltema i Trollhättan. Ca 1053:-
![https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-399a6d205d1936e5fc242c3ac147a282.jpg]()
Så nu finns detta hemma men det blev en bomkörning på 620km och 8h och 3 minuter körtid...
Det är fördjävligt när man blir lurad. Jag åkte ner till Helsingborg från Eskilstuna en gång och det är 55 mil enkel resa. Jag skulle köpa en Corvette där. Är det automat frågade jag, ja svarade säljaren. När vi kommer ner så är den manuell. När jag påpekade det så sa säljaren att det är ju automatisk överväxel. Det blev inget köp den dagen.
/Benny
En sportbil ska vara manuellt växlad

Det där är ju liksom upp till var och en. En bekant amatörbyggde en Cobra och la i en manuell låda men han ångrade sig från första dan när bilen blev körklar.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!