2868
Sök

Skruvat.se gått åt helvete?

1 287 Inlägg
för 3 timmar sedan
Trådstartare
Har då o då beställt från skruvat senaste 10 åren och leveranstiden/svarstiden på kundtjänsten har bara blivit sämre o sämre.
Beställde i måndags lite prylar för helgens planerade jobb och allt hade 2-4 dagar leveranstid idag fick jag bekräftelse att 3 av ca 15 produkter skickats.
Kontaktade kundtjänsten redan i måndags via mail både via deras kontaktformulär och deras e-post men inget svar än. Dom verkar helt tagit bort möjligheten att ringa dom eller så är de bara jag som inte hittar vart dom dolt de på sidan.

Har jag haft otur eller är de fler som upplever samma sak?

Tråkigt då man vill sponsra bolag baserade i Sverige.

306 Inlägg
för 3 timmar sedan
Var gång jag jämför priser hos skruvat med andra leverantörer har skruvat varit dyrare, förutom en enda gång gällande dubbfria Nokian vinterdäck.
Men, givetvis skickades fel däck, 2st av korrekt modell och 2st av en annan modell.
Detta för 5 år sedan, jag har fortfarande jämfört priser men någon ny beställning har inte gjorts.

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

647 Inlägg
för 1 timme sedan
kundservice är ett ord man försöker att utplåna från jorden
det gäller nästan alla företag

7 802 Inlägg
för 36 minuter sedan
När jag för några år sedan köpte en fast draganordning till en av mina hobbybilar var skruvat.se i särklass billigast.
Det blev en Steinhof för 990:- efter "förstaköpsrabatt" och "tillfälligt nedsattpris".
Lade till ett oljefilter för att komma över 1.000:- som är gränsen för fraktfritt - en draganordning är tung.
Draganordningen saknade instämplat serienr men inte pappersintyg.
Gick lätt att få kontakt med kundtjänst - men inte att få dom att förstå mitt önskemål om instämplat serienr.
Jag gav upp och monterade "kroken".
Bilprovningen har aldrig kollat att "kroken" är godkänd och ha serienr på någon av mina bilar efter att "A3:an" utgick 1 september 2013.
Egentligen ett tjänstefel att INTE kolla serienr.

Hur som helst så svalde jag skruvat.se´s ovilja att förse mig med laglig draganordning.

5 922 Inlägg
för 32 minuter sedan
Har slutat helt att köpa från skruvat.
Trots att hemsidan visar att produkterna är i lager så visar det sig sen oftast att det är restorder med flera veckors leveranstid.

Inte bara skruvat som blivit dåliga heller, många svenska webbutiker har blivit likadana med felaktiga lagersaldon och dålig kommunikation samt svåra/långsamma att få tag i kundtjänst.

1 287 Inlägg
för 20 minuter sedan
Trådstartare
Fick svar från deras support på det ena av mina meddelanden nu.

Dom hade Cybermåndag i måndags(100 kr rabatt på köp över 1000kr) men gick inte beställa med den koden dom man skulle mata in i kassan. Tänkte de löser ju vilken vettig kundservice som helst i efterhand så beställde ändå för jag behövde ju ordern ganska akut.

"Jag ser att du lade en order den 1/12 med ordernummer O0000753470.
På den ordern är samtliga produkter rabatterade, och tyvärr går det inte att kombinera rabattkoder med reaartiklar eller kampanjvaror."

Alla 12 produkter i korgen har 5% rabatt, hela deras sida har 5/10% rabatt på alla produkter så de går ju inte öht o nyttja Cybermåndag-rabatten då. Vilket skämt till bolag.

1 287 Inlägg
för 18 minuter sedan
Trådstartare
simlar skrev:
Har slutat helt att köpa från skruvat.
Trots att hemsidan visar att produkterna är i lager så visar det sig sen oftast att det är restorder med flera veckors leveranstid.

Inte bara skruvat som blivit dåliga heller, många svenska webbutiker har blivit likadana med felaktiga lagersaldon och dålig kommunikation samt svåra/långsamma att få tag i kundtjänst.

De här var min absolut sista order ifrån dom. Skruvat har ju ändrat concept vad jag vet och är väl typ en front till ett utlandslager nu för tiden. Tidigare låg dom i Slagsta 2 minuter från där jag bor och man kunde till och med hämta sin order där om man frågade kundtjänsten snällt o fick rätt medarbetare.

1 287 Inlägg
för 17 minuter sedan
Trådstartare
doktorduett skrev:
kundservice är ett ord man försöker att utplåna från jorden
det gäller nästan alla företag

Ja sitter den någon verklig person på kundtjänst så är de gömt bakom AI och FAQ och annat man måste gå igenom först.

Sök