tanke på att jag kör minst 10k på jobbet varje år och cirka 2500mil privat om året så finns det inget som heter nöjeskörning. utan man hatar att behöva sätta sig och köra någonstans finns ju inget tråkigare.. så inte fan nöjeskör man runt för att bränslepriserna jag kör nog mindre nu än vad jag gjorde när priserna var högre. men det beror på lite andra arbetsuppgifter på jobbet och var jag utgår ifrån så jag inte behöver ta mig så långt för att komma till jobbet

kör bara det nödvändiga och det är ju lika viktigt nu som då priserna var högre jag måste ta bilen för att få någon sömn. jag jobbar minst 200h i månaden så då har man ingen tid över till att köra runt i onödan

på tal om det ska dra igång bilen nu dra till jobbet för att varmköra en buss så den är klar för morgon dagen.. sånt där skoj lördags nöje.. men jag har betalt så jag klagar inte

enda jag ska göra är att starta bussen så batteriet blir lite laddat sen åka hem igen lite förbyggande så jag slipper åka ner till jobbet 05.30 i morgon och stå där med startkablar och skit ifall skräpet inte startar.. eftersom vi har en icke setra/merceders buss så kan ni gissa på att det är den där äkliga jävla scania jäveln som man inte kan lita på den är ju så gammal 2025a haha den drar ur batteriet som en gammal bil utan generator och med ett 30år gammalt batteri som det är tvärkortis i

Senast redigerat av Growe (för 2 timmar sedan)
Kör fort så hinner inget hända...