doktorduett skrev:
det enda du kan vara 100% säker på är döden o skatt. nej jag vet inte om AI berättar sanningen.
du får väl tänka lite själv, om du frågar AI varför din bil inte starter o den svarar du har hål på avgasröret
då fattar du väl att det nock är något som inte stämmer. eller..
men den ger dej flera förslag på vad felet kan vara från det mest sannolika först
AI är inget konstigt, det bara en typ super google. den samlar in allt på nåtet om precis ditt problem
o gör en överblick till dej. typ till TS cadillac kom AI med 4-5 olika förslag på vad det kan vara.
det har den hittat på nätet o lagt ihop till ett svar.
jag hade problem med climaten på min cadillac o det rätt mycket prylar i ett sånt system som kan gå fel. så jag fick dom mest sannolika fel av AI o så var det bara för mej att börja felsöka.
o mitt fall stämde det bra
AI är ingen super duper patent lösning det är ett verktyg som kan hjälpa dej lokalisera felet.
istället för att random börja byta ut delar
jag ska lägga till att jag är inget fan av allt detta moderna skit, som ex köpte jag min första smartphone för 2 år sen. enbart för att jag behövde bank id. mina vänner brukar kalla mej bakåt strävare
men blev lite imponerat av vad AI kunde hjälpa mej med, det var mycket bättre än att bara goggla. men säg inte detta till någon som känner mej :-)