10575
Sök

Jag tror att folk köper bil av helt fel anledning.

207 Inlägg
för 10 timmar sedan
Jesper328 skrev:
Sett till din historik på forumet - jobbar du med marknadsundersökningar eller nåt?

Som svar på frågan;
Det mesta är irrelevant för min del, jag köper bilen jag känner för att köpa och skiter fullständigt i servicehistorik, antal ägare, osv.
Ena bilen kan vara en spartansk Punto medan nästa bil är en fullsmetad 7-serie.
Köper, som sagt, vad jag känner för där och då.

Köpte en vespa idag.
Typ Baotian Retro fast kopia.
Asful. lol

Det är rätt uppenbart att TS är någon form av vibe-kodare som letar efter funktioner till hans projekt. Tänker även på att hans svar verkar vara skrivna av AI. Menmen, intressant trådfråga ändå.

* Voff voff *
11 316 Inlägg
för 1 timme sedan
The-GOAT skrev:
Det är inte avhängigt åldern, det beror enbart på respekt.
Jag har kört Taxi och det är ingalunda barn under 15år som kletar kebabrulle i baksätet kl04:30 en lördagsmorgon.
Aldrig något klet och smet efter skolelever i Taxin eller i min privata bil, av barn.

Eftersom du hade en barnfamilj i bussen, berodde skräpet på oaktsamhet från de vuxna som följde med.
Skyll inte på barnen, de gör som de blir lärda, i regel.

Har kört både taxi och buss (både linje- och beställningstrafik) förut och jag är helt enig där. Grisiga människor avlar fram grisiga avkommor, åldern har således ingen betydelse för hur folk beter sig. Folk som låter sina barn hoppa runt i sätena med skorna på och kladda på så såväl gardiner som rutor har oftast en privatleasad bil och blir ledsna när leasingföretaget inte har samma syn på "normalt slitage" som dom...
Senast redigerat av Brådhis (för 1 timme sedan)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Sök