Jag har fått ett litet problem
Har en volvo s40 2,0T med t4ans agg och racekat osv osv. mappad av autotech i trollhättan.. Sköt första maskinen på grund av ett stort stylingföretag i detta avlånga land, använde deras vackra laddtrycksmätare, 1 bar = 2,2 ungefär hehe,
Har inte lust att skjuta denna maskinen också innan jag fått ihop den 3dje

Jag har laddat nu 1,4 ungefär lite mer och de har funkat fin fint, har haft ett undertryck på ca -0,3 på tongång, men nått skumt har hänt, nu laddar den ca 0,85 - 0,9 och har -1,0 i undertryck, känns för mig lite mycke med tanke på innan och att den laddar så lite helt plötsligt. Går väldigt bra måste jag säga!! frågan e fan om den inte går bättre..
När jag mappa den fick vi inte de att lira 100%. dom koppla bort magnetventilen till westgaten och satte dit en pys, då blev de bättre men inte bra. den ladda friskt men de fanns lixom inge ork.
efter att batteriet sagt upp sig och jag skaffat nytt så blev de mer liv i maskinen, antar att de va för lite kräm för att allt skulle funka till 1000.. men nu e frågan varför går bilen så himla bra nu?
Inga rykningar, de peekar ingenting.. den e mappad för minst 1,4 och laddar 0,85- 0,9 som sagt. vågar jag ställa på mer?
Snälla nån som e kunnig, svara gärna. jag står still i tankarna nu hehe.. mycke kan jag men nu e jag snurrig