4003
Sök

Nos Lustgas Till Bmw?

827 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
Udrar Hur D Egentligen Ligger Till Me Nos Till Bmw Motorer!?  Ja Har En E36 328.a Som E Orginal I Motorn... Tacksam För Tips O Råd

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

10 287 Inlägg
28 december 2005
Du tänkte mata med NOS så där bara i största allmänhet eller i samband med en trimning?

Vet du hur mycket jidder det är med lustgas?

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

9 108 Inlägg
28 december 2005
Funkar nog alldeles utmärkt om det används med måtta och inte mer hk än vad motorn klarar (50hk extra räcker gott och väl!), men låt någon som installerat förr göra det åt dig eller åtminstone vara med smile

Något som många missar/skiter i är att det är jävligt dyrt att fylla på tuben, kan kosta upp emot 1000-lappen och det räcker inte länge..

edit: Det är nästan ett måste att renovera motorn innan också för säkerhets skull..
Senast redigerat av MilleN (28 december 2005)

827 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
Ja Har Inte Tänkt O Använda Det! Hur E Det Med Besiktningen Ere Samma Sak Som Turbo Konventering O Kompressor Kitt Att Man Måste Ta Bort Allt?

9 108 Inlägg
28 december 2005
inte tänkt använda? ja jag säger då det.... Vart är världen på väg hehe..

du får väl sätta en stor brandsläckare i bagaget, lacka den blå och skriva NOS på, ungefär samma sak då ju wink

827 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
hahahah den va as bra... menade att ja inte kommer använda den så ofta att ja ska behöva byta gummi o fylla på flaskan

379 Inlägg
28 december 2005
Ta ur flaskan vid besiktningen, är inget de kan säga om det då. Så gjorde jag när jag hade lustgas. Inga problem för mig. Är en jä#la skön känsla när gasen sparkar igång

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

Sök