Fälgar ? En redig recond av hela bilen är ett tips..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Ögonlock, sänkning och lackade lister. Gör rätt mycket och kostar inte en halv förmögenhet. Men det som gör störst intryck är ju fälgarna. Så spara lite och satsa på ett par schyssta 17" eller 18". Sen kan man ju fixa lite smågrejer efter det som förhöjer utseendet lite.
Edit: Såg nu att du har ju redan riktigt snygga fälgar. Så satsa på att lacka lite detaljer och en sänkning så gör det väldigt mycket för utseendet.
Fälgar ? En redig recond av hela bilen är ett tips..
har precis köpt nya 18" r fägar, vart riktigt bra har funderat på det också. även byta ratt då min är otroligt skitig och sliten efter all skit man får på händerna efter rullstolen
Ögonlock, sänkning och lackade lister. Gör rätt mycket och kostar inte en halv förmögenhet. Men det som gör störst intryck är ju fälgarna. Så spara lite och satsa på ett par schyssta 17" eller 18". Sen kan man ju fixa lite smågrejer efter det som förhöjer utseendet lite.
Edit: Såg nu att du har ju redan riktigt snygga fälgar. Så satsa på att lacka lite detaljer och en sänkning så gör det väldigt mycket för utseendet.
Lycka till!
japp. är sugen på att köpa stänkisar till bak också och lacka dom i bilens färg.
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Du behöver sänkning toning och sen ett varv med värmepickan på den svarta plasten så den blir svart igen. Fin i lacken verkade den vara men plocka emblemen på den oxå och kör en polering så har du en snygg diskret bil sen...
hmm ett litet diskret kjolpaket? Evolve paketet är jag riktigt sugen på! med front och bak spoiler! Men det kanske är för extremt, man har ju inte samma smak!
Kolla lite på vår, tyvärr har vi inte så mycket bilder sen allt kom på, men vi började med vita sidomarkeringsljus, sportgrill och en matchande rattmuff... Då kam man dessutom byta när den ser sunkig ut!
Sedan fortsatte det med en liten mätare på A-stolpen.
Därefter blev det fälgar (givetvis målade ok)
Och nu senast ögonlock, vinge och lackad bakljusramp.
Det jag tycker känns lämpligt att fortsätta med nu är att tona ner rutorna lite.
MEN det är alltid enklare att få en klarblå Volvo att se egen ut än en svart... Det är liksom lättare när den redan sticker ut med sin färg!