Volvo 850 t5 - svårsåld?

Christian S
1 oktober 2007 · 4 816 Inlägg

Gått långt?????
24000mil på 13 år blir ca 1850mil/år vilket är rätt normalt då dom flesta rullar 1500-2000mil/år sen håller jag med den är lite väl dyr trotts att den är välldigt fin men som sagt det är en 94 med automat och du skriver att det är en T5 alltså en import och dom ligger ytterligare lite lägre i pris en dom svensksålda Turbo:na och sen är det ju som sagt fel årstid att sälja en sån bil på.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Christian S
1 oktober 2007 · 4 816 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:
Fattar inte bara varför folk klagar på automat? Det gjorde jag med, innan jag köpte mig en själv.

Jag byggde om min från automat till manuell just för att slippa den där j***a lådan som ändå inte kommer hålla.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Tjuren
1 oktober 2007 · 142 Inlägg

Christian S skrev:
Gått långt?????
24000mil på 13 år blir ca 1850mil/år vilket är rätt normalt då dom flesta rullar 1500-2000mil/år sen håller jag med den är lite väl dyr trotts att den är välldigt fin men som sagt det är en 94 med automat och du skriver att det är en T5 alltså en import och dom ligger ytterligare lite lägre i pris en dom svensksålda Turbo:na och sen är det ju som sagt fel årstid att sälja en sån bil på.

det är en turbo men alla säger t5 till dom vad jag än kollat.

..,,Nilsson is over and out,,..
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay"
mianto
1 oktober 2007 · 191 Inlägg

Hammarslag skrev:
Gått lite för långt, annars jävligt fin.

1900 mil om året är väl inet så farligt långt?
men dyr är den däremot, finns för många till salu, jag sålde min 855 Turbo för 28000.

Senast redigerat av mianto (1 oktober 2007)

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
2 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Sushikocken skrev:

BadGirl_854T5 skrev:
Väldigt fin bil.

Men som någon skrivit här, man vill hellre köpa en helt orginal bil som man kan pilla och ordna med själv. Och helst ska en gubbe ha ägt den så att man vet att den är lugnt körd =P


Fattar inte bara varför folk klagar på automat? Det gjorde jag med, innan jag köpte mig en själv.

Kan bara säga en sak; Automat = Drar en manuell ;P

ja det är möjligt men vilken kärring som helst kan ju gasa på likabra som du med automat big_smile

What?

Kärring som jag? Ja ja, där ser man.

I do it my way
Christian S
2 oktober 2007 · 4 816 Inlägg

Tjuren skrev:

Christian S skrev:
Gått långt?????
24000mil på 13 år blir ca 1850mil/år vilket är rätt normalt då dom flesta rullar 1500-2000mil/år sen håller jag med den är lite väl dyr trotts att den är välldigt fin men som sagt det är en 94 med automat och du skriver att det är en T5 alltså en import och dom ligger ytterligare lite lägre i pris en dom svensksålda Turbo:na och sen är det ju som sagt fel årstid att sälja en sån bil på.

det är en turbo men alla säger t5 till dom vad jag än kollat.

Då har du pratat med sånna som inte vet bättre för dom svensksålda heter turbo medans dom heter T5 i övriga välden, det har diskuterats flera gånger både här på garaget och på TPC forumet.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang