Sluta snusa!

Rushman Evolution Garage
28 september 2007 · 1 299 Inlägg

innan jag sluta röka så rökte jag som helvete en hel dag (kanske inte så smart, men inget annat funka) tills halsen blev sandpapper, blev lite lättare då pallat 5 dagar nu (!)
Tryck in hela käften me lössnus, spy ordentligt å sen kanske du inte vill snusa mer?

Senast redigerat av Rushman (28 september 2007)

Sky´s the limit...
bojboj
28 september 2007 ·

Har gjort en vadslagning med bossen. Tobaksfri 30 september, den som inte klarar sig ska betala den andre 4000 kronor. Hmm jag vill fan inte va den som förlorar. Min chef ska ge min bästa vän 2000 kr om han golar ner mig. Helvete också....

loudness
28 september 2007 · 4 554 Inlägg

en snickare va så van vid principen att stoppa npått under läppen så istället för att lägga ner snusningen helt började han fylla dosan med russing så när andra stoppar upp en prilla tar han ett par russin:P

Kesler
28 september 2007 · 3 650 Inlägg

ska också sluta snusa!
men ikväll ska jag köra raggar bil, så det får bli nån annangång tongue

_Wallis_
28 september 2007 · 4 506 Inlägg

Sluta snusa?! Det var det dummaste jag hört...

Kan du andas kan du dö.
JawZ
28 september 2007 · 43 Inlägg

Hade snusat i 4 år när jag la av, varit utan det i 2 år nu och visst saknar man det en hel del wink

Jag gjorde som så att jag gick utan någonting i början ett par dagar och blev bra galen på nikotinsuget, köpte en dosa Choise och tog en sån ibland när suget va som störst... (Onico fanns ej då ännu) men när Onico kom tog jag det istället... sen efter att använt det ett tag var det inga problem att lägga av med Onicon eftersom Nikotinberoendet var helt borta vid det laget. smile

Men som nämnts tidigare så e det ju mest en fråga om beslutsamhet.

AntonK
5 oktober 2007 · 208 Inlägg

Mirano skrev:

AntonK skrev:
Har varit utan snus sen den 20 juli 2007... är 20 år gammal.. 7 års snusnade. var den första veckan som var jobbigast. visst. nog kan jag känna att fan va snussugen jag blev. men bara att stå på sig. tungan är under läppen fortfarande och petar. men något jag kan leva med. big_smile

Hehe ja att tungan är där å petar ibland får man nog leva med, det är väll snart 4 årsen jag slutade tror jag å när man tänker på snus så åker tungan under där direkt tongue Men det är ju bara när man diskuterar snus osv, inget som sker dagligen precis tongue Men måste erkänna att jag är rätt sugen nu efter allt detta prat om snus big_smile Hade dock vatt lite dumt att börja igen roll

hehe.. precis... vore dumt att hamna i träsket igen. men tänker nästan dagligen på snus. och blir sugen bara jag ser någon trycka upp en stor saftig prilla under läppen big_smile men det är bara att ta sig i nackskinnet och ge fan i snuset. big_smile

Wrum!
Honken_ Klyphuggare
5 oktober 2007 · 328 Inlägg

Tänkte att jag skulle sluta i måndags och hade bara snusat onico fram till nyss när jag va hem till Marvan (__Marcus) och då lura han i mig en general. sluta snusa får bli nån annan gång.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
DieselSmoke
5 oktober 2007 · 21 Inlägg

Har oxå slutat snusa, bara för å se om jag kan.

Har varit utan i en vecka nu. . . men de har gått ganska bra har bara slagit sönder en borrmaskin och nästan mina extraljus när jag skulle montera dom smile

Alex_halvordsson
6 oktober 2007 · 657 Inlägg

Börjar min kamp emot snuset idag... Har snusat riktig lössnus i ca 12 år. Köpte en dosa kärringsnus i påsar idag för första gången i mitt liv. De verkar funka så det blir till att byta dessa mot likadana nikotinfria under veckan....

Får se hur detta går...

Men det börjar helt enkelt å bli för dyrt med snus sad Enda anledningen till att jag vill sluta

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
Volvo 240 (1988)
Digital_Kicker
7 oktober 2007 · 3 721 Inlägg

Jag har klarat det! Har varit utan snus nu i snart 2 veckor! Inget sug kvar!!! Fan vad stolt man är!!!

__Marcus Whitetrash
7 oktober 2007 · 589 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Jag har klarat det! Har varit utan snus nu i snart 2 veckor! Inget sug kvar!!! Fan vad stolt man är!!!

Lugn nu, det kommer..

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang