3888
Sök

Bränd talspole... :(

cruiser :)
79 Inlägg
31 oktober 2007
Trådstartare
Garanti? Basen är cirka 2 månader gammal och brännde talspolen i går sad

Nån som vet fall det går på garantin? :s

MVH

ledsen axelsson big_smile

cash is king

141 Inlägg
31 oktober 2007
bränd talspole går inte på garantin iom att det är du som spelat sönder basen

16 197 Inlägg
31 oktober 2007
som sagt de går inte på garantin.. kallas för "handhavande fel".. har man "drullegaranti" å täcker den sånt.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

cruiser :)
79 Inlägg
31 oktober 2007
Trådstartare
evilaudio skrev:
som sagt de går inte på garantin.. kallas för "handhavande fel".. har man "drullegaranti" å täcker den sånt.

var ju tråkigt att man inte hade det så.. vad kostar sån "drulleförsäkring" ? det är väl sån som täcker allting?

cash is king

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
31 oktober 2007
axelsson_ skrev:
evilaudio skrev:

var ju tråkigt att man inte hade det så.. vad kostar sån "drulleförsäkring" ? det är väl sån som täcker allting?

Drulleförsäkring täcker att tappa saker, spilla cola i steget, ha saker som glidit runt i skuffen och in i membranet... Ganska bra funktion? Vad gäller det för bas driven med vilket steg?

1 058 Inlägg
31 oktober 2007
drullegaranti går endast att köpa i samband med varan i fråga, som i detta fallet var din bas. jag köpte själv en rockford 10" som jag efter en timme efter köpet ville ha garanti på, jag var tvungen att tjata som fan, visa kvitto och mäta upp basen för att få garantin, och då var det samma killar som sålde basen till mig.

PoLoud =D

Sök