2241
Sök

Seriösa killar?

DFFL
9 020 Inlägg
5 december 2007
CodeDevil skrev:
Jag vill inte vara sämre smile

Söker dig, ekonomiskt oberoende blodin/brunett med schyssta bröst och centralt boende. Du ska helst vara Moore/Slitz modell och inte bry sig om att jag sitter vid datorn ibland eller är mer i garaget än med dig. Dina intressen ska vara mig, betala räkningar och laga mat och så ska du ge mig spontana avsugningar.

Jag söker samma tjej.
Dock så är nymfomani ett måste.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 Inlägg
5 december 2007
Trådstartare
Men jag ahr ju aldrig sagt att jag inte är mongo, det kanske jag är. Jag ställde bara en fråga.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
5 december 2007
CodeDevil skrev:
Jag vill inte vara sämre smile

Söker dig, ekonomiskt oberoende blodin/brunett med schyssta bröst och centralt boende. Du ska helst vara Moore/Slitz modell och inte bry sig om att jag sitter vid datorn ibland eller är mer i garaget än med dig. Dina intressen ska vara mig, betala räkningar och laga mat och så ska du ge mig spontana avsugningar.

haha! Om jag bara hade vart tjej så!

EDIT: Löjligaste tråden i gargets historia? big_smile
Senast redigerat av Rushman (5 december 2007)

Sky´s the limit...

2 600 Inlägg
5 december 2007
mongo hehe tongue nå väll kankse är ett mogo men snäll är jag tongue

gör som jag kör gubba racer=)

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
5 december 2007
ska du leta seriösa killar ska du inte välja volvoförare iaf de är ju så oseriösa så de skriker om de därför de valde volvo av alla bilar man kunde välja på

172 Inlägg
5 december 2007
hahaha leta efter seriösa killar bland bilnördar som skulle sälja sin flickvänn för nya coilovers och ny turbo ? hahaha

Kör du först så väntar jag där framme

2 014 Inlägg
5 december 2007
Varför blir man inte förvånad när en tråd som den här spårar ur? smile

Ja ja, GOrg är ingen dejtingsida. TS budskap har nått fram i och med att tråden finns kvar som låst. Alltså, slut på det roliga.

De killar som känner att de stämmer in på TS' efterlysning kan ju skicka henne (?) ett PM istället.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök