Hej lite tips`?

Mr Fun Ownes
28 januari 2006 · 2 Inlägg

tja undrar funderar på att köpa en calibra som kostar under 20 tusen men det finns bara blocket som jag vet typ iaf som man kan hitta beg bilar nån som har nån bra sida med calibrer under 20 tusen big_smile ??

Juka
28 januari 2006 · 74 Inlägg

Tja
Jag tycker www.annonsguiden.nu e bra. Den söker på en massa olika sidor samtidigt bl.a. blocket och traderamotor. Sen finns det ju www.bytbil.com men det är nog bara bilfirmor där har jag för mig.

Mr Fun Ownes
28 januari 2006 · 2 Inlägg

oo tack nån mer

okkar
28 januari 2006 · 694 Inlägg

Köp inte calibra:D ialf inga under 20 tusen.. bara nedgånget kvar.. om du inte vill börja plocka med en gång.. ja titta på calibra först i den prisklassen.. men var alltid något fel eller problem.. och ganska ofta med motorn..min åsikt.. mvh oscar

b230et Volvo Raggare
28 januari 2006 · 16 Inlägg

köp nå vrak å fixa,. bara du har koll på vad det är som är fel.. ja å en kompis kollar alltid på bilar vi köper i flera timmar, ägarna brukar gå in å se på TV. haha. men då vet vi också alla fel, mer än ägaren själv vet om.. sen kan man pruta. jag vet en som har lite koll på s40 v.lådor. han visste felet som brukade uppstå, och vågade därför köpa, då det var en axel som brukade gå av, låter dyrt men den kostade bara 900 spänn.. sen gjorde han jobbet själv. tjänade väl typ 40-45 papp. men då får man skruva lite,,,

cruising the streets -En motor utan turbo suger
Volvo 945 Turbo "Husvagnsdragarn" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang