CDT? nått att ha?

jonash SM-Guld Billjud 2007&08
14 december 2007 · 2 353 Inlägg

jensclaudius skrev:

jonash skrev:

empe skrev:

Som jag förstått det är ES-serien europavarianten av deras HD-serie.

Det tror jag inte, ES är flera resor värre har jag för mig.

mvh Jonas

Precis, ES är några strån värre än HD, provade båda kitten i min saab jag hade förut och tyckte klart ES lät bättre än HD, dock lät inte HD alls tokigt och jag har nog svårt att motivera prisskillnaden mellan de två kitten, iaf som de var för några år sen.

Det är i mina öron som så att ES serien är mer korrekt, medans många föredrar kanske HD för det är mer "ös" i den, speciellt om man har priste i åtanke.

Men det är som för det mesta utav alla saker vi diskuterar. 90% utav alla på stan tar förmodligen ett SinusLive 1500 framför ett DLS A6, även om ett DLS A6 är betydligt mer rätt och låter VÄLDIGT mycket bättre om man har ett tränat öra. 

Men så är det, bara att acceptera. Och inget att orda om, man får ha sin helt egna smak på allt!

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
vw_performance Greve
14 december 2007 · 1 058 Inlägg

response skrev:
Jag har deras HD62-kit fram och EF61 bak. Spelar över förväntan, speciellt om man som jag gillar rock smile
Djupbasen är däremot för mig näst intill obefintlig så "the voice-musik" låter inte lika bra, men iofs så driver jag dom än så länge med HU:n.

prova du med ett riktigt steg, oj vilken skillnad tongue

PoLoud =D
empe
14 december 2007 · 230 Inlägg

Summan kardemumman verkar det iallafall som att CDT är bra grejer. Så satsa på att köpa CDT, du kommer nog inte bli missnöjd.

Second place is the first loser
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang