7792
Sök

akut hjälp ang byte mellan 740 spolarmunsticke till v70 nya modellen....

Stövarn
225 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
tjenare nu har goa f*tt volvo strulat till det igen tror jag inte första gången det går åt helvete på grund av att man fått fel saker, misstänker att det är så nu också.
var in och köpte nya spolarmunstycken och fråga om v70 nya spolar munstycken passar och självklart sa han med ett stort leende, nu är problemete att skiten går inte dit bryter jag mer går den troligen utav och behöver dom pga av att den används dagligen.

så min fråga är om det är någon som har bytt eller vet om v70 spolarmunstycken (dom nya) passar på en volvo 740?

mvh Niklas

Jag såg ljuset i tunneln men det var visst tåget

Med.lem
3 759 Inlägg
17 december 2007
Ekbl0m skrev:
tjenare nu har goa f*tt volvo strulat till det igen tror jag inte första gången det går åt helvete på grund av att man fått fel saker, misstänker att det är så nu också.
var in och köpte nya spolarmunstycken och fråga om v70 nya spolar munstycken passar och självklart sa han med ett stort leende, nu är problemete att skiten går inte dit bryter jag mer går den troligen utav och behöver dom pga av att den används dagligen.

så min fråga är om det är någon som har bytt eller vet om v70 spolarmunstycken (dom nya) passar på en volvo 740?

mvh Niklas

klart det går. Bara fråga om hur mycket du vill modda/förstöra

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Stövarn
225 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
okok men finns det ingen annan modell en 740 orginal som man kan ha då? som desutom ser bra ut?

4 824 Inlägg
17 december 2007
Jag har satt dit dom som va på min V70 (98) förrut innan jag bytte till duschmunstycken på den, funkar kanon och mycket snyggare än dom som sitter på 740 från början.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Stövarn
225 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
okok gick det bra o få dit då? för dom jag fick gick inte dit pga av att dom ser helt anolunda ut:S

4 824 Inlägg
17 december 2007
Jag tryckte bara dit dom men dom ser likadana ut på baksidan som dom du köpte så jag vet inte vad du gjorde för fel.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Stövarn
225 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
ne vete fan fick nästan dit den men den verkade inte passa alls, slangen var visserligen lite kort men drog fram lite men det hjälpe inte endå:S

Bamse940Ltt
18 december 2007
jag fick slipa av min lite på kanterna för att dom skulle passa på min v70. annars inga problem med passformen

553 Inlägg
18 december 2007
passar direkt på 850 iaf...

Sök