Hej Jag skall köpa 4 begagnade bromsok och skivor till S60 T5 250 hk årsmodell 2001 till min Mustang. Men hur vet jag om det är rätt bromsar som säljaren har? Någon som vet vilken diameter som skivorna har? Bak och fram. Står det något nummer på bromsoken? Snälla hjälp mig.
Men visst måste det finnas mer passande till en Jänkare?? Kolla Summit Racing i USA Dom Har Rediga Grejor..
Vist finns det saker som passar till jänkare. Men jag vill kunna köpa förbrukningssaker på Mekonomen i framtiden. Köper man specialgrejor från USA så måste jag sedan köpa bromsbackar och liknade saker därifrån. Använder jag Volvogrejer så är det inga problem att få tag på delar på 30 minuter.
Ingen som har koll på diameter på fram och bakskiva??????
MEN HERREGUD! Du frågade igårkväll och är upprörd över att ingen svarat morgonen efter.
Tålamod är en dygd min vän.
Jag trodde att det fanns folk som kunde rabbla allt om Volvo i sömnen. Men tydligen så var det en svår fråga. Så jag inser att det kan ta en stund innan folk har fått fram den informationen.
Jag får ju vara nöjd med att jag har ju alla fall fått 3 svar. Även om dom inte handlade om det som jag frågade på.
Själv så har jag panik. Om 4.5 timmar så är jag hos säljaren och gör av med pengar. Har alltid panik när jag skall köpa något som jag inte har stenkoll på. Liden rätt stort av kontrollbehov av mina inköp.