Inbjudan köra Saab 9-3 Aero X

R170
19 januari 2008 · 89 Inlägg

Någon mer än jag som fått en inbjudan att provköra en Saab 9-3 Aero X ?
Ska tydligen vara en 4wd 9-3 på ~280 hk. Jag har anmält mig men vet inte datumet än roll
http://www.youtube.com/watch?v=c79WiQA7 … re=related

Senast redigerat av R170 (19 januari 2008)

glnrt
19 januari 2008 · 76 Inlägg

ohh nice, sån vill jag också ha! Vart fick du den inbjudan?

R170
19 januari 2008 · 89 Inlägg

glnrt skrev:
ohh nice, sån vill jag också ha! Vart fick du den inbjudan?

Kom i brevlådan.

Marcus_Turbo
19 januari 2008 · 268 Inlägg

Pappa fick en sådan inbjudan hmm. dock jävligt onödigt eftersom han inte gillar saab och sket i vilket tongue haha

R170
19 januari 2008 · 89 Inlägg

Marcus_Turbo skrev:
Pappa fick en sådan inbjudan hmm. dock jävligt onödigt eftersom han inte gillar saab och sket i vilket tongue haha

Gammlingarna gillar inte bilar, kanske du kunde åka dit istället ?

Aldrig fel provköra lite andra märken om man gillar köra bilar så att man inte blir fast i ett märke, det brukar vara kul då dom även brukar bjuder på mat mm.

Fått inbjudan från Porsche, MB, Audi innan med och det brukar var kul smile
En sväng med RS4 http://www.garaget.org/video/1e6gdtjbw1cw

Senast redigerat av R170 (19 januari 2008)

glnrt
19 januari 2008 · 76 Inlägg

Marcus_Turbo skrev:
Pappa fick en sådan inbjudan hmm. dock jävligt onödigt eftersom han inte gillar saab och sket i vilket tongue haha

Då kan han ge mig den istället roll

Marcus_Turbo
19 januari 2008 · 268 Inlägg

R170 skrev:

Marcus_Turbo skrev:
Pappa fick en sådan inbjudan hmm. dock jävligt onödigt eftersom han inte gillar saab och sket i vilket tongue haha

Aldrig fel provköra lite andra märken om man gillar köra bilar så att man inte blir fast i ett märke, det brukar vara kul då dom även brukar bjuder på mat mm.

Fått inbjudan från Porsche, MB, Audi innan med och det brukar var kul smile
En sväng med RS4 http://www.garaget.org/video/1e6gdtjbw1cw

Nej precis! men pappa har aldrig gillat saab så är väl därför.. retar honom att jag funderar på en 93a nästa gång wink.. men som sagt det är ju alltid kul att prova andra bilar big_smile

Marcus_Turbo
19 januari 2008 · 268 Inlägg

glnrt skrev:

Marcus_Turbo skrev:
Pappa fick en sådan inbjudan hmm. dock jävligt onödigt eftersom han inte gillar saab och sket i vilket tongue haha

Då kan han ge mig den istället roll

hehe,, hade det funkar att ge bort inbjudan så hade jag tatt den tongue hehe.. wink

glnrt
19 januari 2008 · 76 Inlägg

Marcus_Turbo skrev:

glnrt skrev:

Marcus_Turbo skrev:
Pappa fick en sådan inbjudan hmm. dock jävligt onödigt eftersom han inte gillar saab och sket i vilket tongue haha

Då kan han ge mig den istället roll

hehe,, hade det funkar att ge bort inbjudan så hade jag tatt den tongue hehe.. wink

fan dåtongue
Men ja vill också ha en! sad

R170
19 januari 2008 · 89 Inlägg

Marcus_Turbo skrev:
hehe,, hade det funkar att ge bort inbjudan så hade jag tatt den tongue hehe.. wink

Man brukar få ta med en person, pappa kan väl sitta bredvid medans du kör skiten ur den big_smile

Marcus_Turbo
19 januari 2008 · 268 Inlägg

hehe ja det va ju ingen dum idé ^^.. får kolla upp det om de är så det gällde 2 tongue.. då får han allt fan ställa upp wink..

bazooka_
19 januari 2008 · 406 Inlägg

Vill också få en sån inbjudan!

:DPlattan i mattan:D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang