Dåliga dagar, klå de här om ni kan...

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
24 januari 2008 · 938 Inlägg

Kirre skrev:
kör också lastbil på samma vis och kunderna är fan aldrig nöjda om de tycker att man ska vara där 8 så ska man vara där klockan 8 och sen äre 10st som ska ha grejerna 8, och om man är 10 i 8 nånstans då blir de ett jävla liv över de

Jo, precis, fast den som gnäller mest är ju chefen, för de finns alltid nåt å gnälla på under en dag... Typ letar nästan fel på allt man gör, å stressar nåt fruktansvärt... Hade aldrig tid å ta lunch eller lagstadgade raster, var "tvungen" å köra 89km/h(fartspärren) jämt å ständdigt för å hinna med mej å komma hem i någorlunda tid... Brukade kunna bli 10-11 timmars arbetspass dagligen...


Får man fråga vem du kör för?

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Super_Micke Bildrulle
24 januari 2008 · 499 Inlägg

Är ju egentligen helt sjukt egentligen. Synd att du inte hade något papper alls, tror nästan facket hade kunnat hjälpa dig då, även fast du inte är med, alternativt att dom hade kunnat börja jävlas med honom.

Sök hos större företag, har du BECE så ska du inte ha några problem alls med att hitta jobb. Jag bor visserligen ganska långt söderut, men polarna säger jämt att om jag bara tar BECE kort.

Så har du inga problem med att flytta kan du ju alltid kolla andra städer, här i stan finns det många åkerier, vi ligger ju rätt centralt i landet så mycket gods går genom här.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang