Getaway In Stockholm-bilarna

Opelmadness German cars, quality and beyond
26 januari 2008 · 8 197 Inlägg

RX7:an går i byn här hemma... tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
v10an
27 januari 2008 · 12 Inlägg

finns det någon getaway som det är med någon mustang?

Corpze
27 januari 2008 · 1 311 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
RX7:an går i byn här hemma... tongue

kan det månne va samma ägare som ägde supran som stod vid en parkering nästan vid polishuset? nån svart supra mk4 tror jag det va???

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
Gonken Fortare än kvickt
28 januari 2008 · 241 Inlägg

verkar meningslöst att diskutera gis eftersom det alltid är nån som känner nån som vet nåt osv osv, bara för att nån annan som känner nån ska komma och påstå motsatsen... fattar inte hur någon orkar titta på getaway in stockholm. de är ju så sjukeligen långtråkiga :S. skitkul att titta på nån som fäst en kamera i nosen på en bil o sen drar som fan över gator o torg. väldigt många skulle kunna göra det men det är bara gisteamet som tjänar pengar på det...

Akta lacken pappskalle!
Thaien
28 januari 2008 · 933 Inlägg

Gonken skrev:
verkar meningslöst att diskutera gis eftersom det alltid är nån som känner nån som vet nåt osv osv, bara för att nån annan som känner nån ska komma och påstå motsatsen... fattar inte hur någon orkar titta på getaway in stockholm. de är ju så sjukeligen långtråkiga :S. skitkul att titta på nån som fäst en kamera i nosen på en bil o sen drar som fan över gator o torg. väldigt många skulle kunna göra det men det är bara gisteamet som tjänar pengar på det...

Haha så känner jag med. Köpte en film och det va den sämsta filmen förutom extra matrialet då.

BMW M5 (1999)
Danne_89 Slav
28 januari 2008 · 58 Inlägg

martincool skrev:

Gonken skrev:
verkar meningslöst att diskutera gis eftersom det alltid är nån som känner nån som vet nåt osv osv, bara för att nån annan som känner nån ska komma och påstå motsatsen... fattar inte hur någon orkar titta på getaway in stockholm. de är ju så sjukeligen långtråkiga :S. skitkul att titta på nån som fäst en kamera i nosen på en bil o sen drar som fan över gator o torg. väldigt många skulle kunna göra det men det är bara gisteamet som tjänar pengar på det...

Haha så känner jag med. Köpte en film och det va den sämsta filmen förutom extra matrialet då.

Haha ja precis. Om man ser filmerna är det ju bara extramaterialet som är intresant. :p

Mer laddtryck!
Goffen Administratör
28 januari 2008 · 2 974 Inlägg

Håll er till topic, tråden handlar om bilarna och vad var och en tycker om getawaykillarna och tjejerna är orelevant. mvh

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang