Betyg på tjejers bilar

Tega Yrkesförare
30 januari 2008 · 1 073 Inlägg

Har funderat på detta ett tag och undrar: Består denna sidan till majoritet av tonåriga, finniga oskulder som tror att favoriseringen av en tjejs bil ska ge dom att hett mejl och inbjudan till sex tillbaka? hmm hmmmmmm, isåfall sorgligt.

Tjejers utséende eller modellbilder intresserar inte mig. Jag är på denna sidan pga mitt bilintresse. Annars finns andra sidor eller krogen.

Kort sagt, jag bedömmer bilen inget annat! Varför skulle jag?

supratjejen Toyaddict
30 januari 2008 · 241 Inlägg

Tycker också det är irriterande att en lättklädd brud kan få bra betyg med vilken bil som helst.. Därför har jag valt att inte lägga upp bild på mig själv (förutom när jag kör cross tongue ).. Vill ju att folk ska gilla min bil oavsett om jag ligger halvnaken på huven eller inte big_smile

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Ahlsen
30 januari 2008 ·

håller med orka bry sig, man fixar väl till sin bil för att man själv skall vara stolt och tycka den är snygg inte alla andra lr?

JH
30 januari 2008 · 165 Inlägg

Ahlsen, håller med dig fullständigt.. Palla bry sig om betyget, det är ju bara en kul grej. Ta inte allt så allvarligt

Volvo s40 (2000)
Errol
30 januari 2008 · 320 Inlägg

mmm små grabbar.........fjäsk leder er ingen vart.  Lär förfan!

Aga_Diff Bärs!
30 januari 2008 · 3 456 Inlägg

Ahlsen skrev:
håller med orka bry sig, man fixar väl till sin bil för att man själv skall vara stolt och tycka den är snygg inte alla andra lr?

JH skrev:
Ahlsen, håller med dig fullständigt.. Palla bry sig om betyget, det är ju bara en kul grej. Ta inte allt så allvarligt

Indeed...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Jimm
30 januari 2008 · 1 661 Inlägg

nepp, bara att ta det hela med en nypa salt, spelar ingen roll hur många trådar som skrivs ang detta. Tjejerna drar till sig uppmärksamhet oavsett bil, mest p g a könsfördelningen på denna sidan.

Pikey
30 januari 2008 · 2 283 Inlägg

Palla bry sig.

R.I.P. Michael Jackson!
Niklas1987 NO
30 januari 2008 · 2 182 Inlägg

Jag ska posera naken framför min 240 smile alla kvinner kommer att rösta femmor...........


Eller inte tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Garic
30 januari 2008 · 539 Inlägg

men snälla ge dig smile alltså orka ta upp en sån fråga? jag personligen skiter i betyget, är här på garaget bara för att kunna prata om bilar, träffa andra bilintresserade osv... smile

vill inte vara taskigt men jag tycker det är så lågt...

Alecci
30 januari 2008 · 2 014 Inlägg

Finns redan ett gäng trådar om detta ämne. Låst.

Lär er använda sökfunktionen lite bättre, i synnerhet när det gäller frågor om röster och betygssystemet.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang