Betyg på tjejers bilar

Gonken Fortare än kvickt
30 januari 2008 · 241 Inlägg

Vad är det med karlar egentligen? Jag hittade just en volvo 945, taskigt stylad i halvtaskigt skick, ägd av en tjej med kraftiga bröst (hänger inte ut några namn här). Den hade ca 4,8 stjärnor och över 200 röster. Hade en 17årig kille lagt upp samma bil så hade den förmodligen snittat 2 stjärnor med 20 röster. Det gäller förstås inte bara den här bilen, eftersom i stort sett alla tjejägda bilar här på garaget har 5 stjärnor och asmånga röster. Tror ni som röstar femmor på tjejkörda rishögar, att ni ska få sexuella tjänster i utbyte mot betyget, eller vad är det frågan om? Är det för att uppmuntra tjejer som vill hålla på med bilar? Det hela blir ju i slutändan orättvist, både mot tjejer och killar, som har bilar som verkligen förtjänar 5 stjärnor. Nej skärpning på det här, det är bilen som ska betygsättas och fan inte ägaren. Här finns gott om bilar som förtjänar höga betyg, ägda av både tjejer och killar, samtidigt som det finns en hel del bilar som helt enkelt inte förtjänar ett högt betyg, och därmed inte ska ha ett heller! Att pika en ung fattig student för hans rostiga volvo 740 bara för att 10 minuter senare rösta en femma på en snygg tjejs rostiga volvo 740 är inget annat än dubbelmoral och jävligt elakt. Pinsamt!

Akta lacken pappskalle!
Mrjockos V8 Real Power - No Turbo Shit
30 januari 2008 · 544 Inlägg

Har med funderat på de här, bra att du tar upp de..!

V8 - 4 Life
FARFAR
30 januari 2008 · 80 Inlägg

Ligger helt klart något i det du skriver

Crall julgran
30 januari 2008 · 214 Inlägg

Håller med dig helt, sen tycker jag att man borde kunna se vilka som röstar.
Varför ska det vara en hemlighet?

twin_cam Smålänning
30 januari 2008 · 7 877 Inlägg

INTE EN TRÅD TILL OM DETTA!!!!! Snälla sök i forumen... Det var inte längesedan det togs upp... Förslaget är att leta i OffTopic och Allmänt-delarna av forumet. JAg lovar, ni kommer hitta mååånga trådar om samma sak.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
FireTraXX DFFL
30 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Kvittar fan, vi är kåta grisar som hoppas på ett knull genom att rösta en femma och skriva: "Snygg bil, och röv".

Låt de hållas, man ser ju att bilen är rutten oavsett betyg.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Gonken Fortare än kvickt
30 januari 2008 · 241 Inlägg

FireTraXX skrev:
Kvittar fan, vi är kåta grisar som hoppas på ett knull genom att rösta en femma och skriva: "Snygg bil, och röv".

Låt de hållas, man ser ju att bilen är rutten oavsett betyg.

då kan du väl lika väl hoppas att gud allsmäktige fader stiger ner från himlen o ger dig ett knull...

Akta lacken pappskalle!
FireTraXX DFFL
30 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Gonken skrev:

FireTraXX skrev:
Kvittar fan, vi är kåta grisar som hoppas på ett knull genom att rösta en femma och skriva: "Snygg bil, och röv".

Låt de hållas, man ser ju att bilen är rutten oavsett betyg.

då kan du väl lika väl hoppas att gud allsmäktige fader stiger ner från himlen o ger dig ett knull...

Ja, det är antagligen lika troligt.

Men det är så många killar fungerar...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Timp_GTi
30 januari 2008 · 188 Inlägg

du har helt rätt, detta är ett bilforum!! man röstar på bilen, inte tjejen som står bredvid! det är ju så jävla korkat! om man nu tycker att tjejen som står bredvid bilen är så snygg kan man väl bara skriva ett jävla GB o tala om det!!!!   är bilen rutten, då ska den ha ett lågt betyg! fattar inte hur vissa tänker!

Volkswagen Corrado G60 JET "2.0 Eaton-projekt" (1991)
NxV ElectroRaggare
30 januari 2008 · 883 Inlägg

Män, eller *host småfjun tänker bara på En sak, med En sak och det är inte hjärnan..
Vad ska man göra? förbjuda att ägaren syns på bild?

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Gonken Fortare än kvickt
30 januari 2008 · 241 Inlägg

NxV skrev:
Män, eller *host småfjun tänker bara på En sak, med En sak och det är inte hjärnan..
Vad ska man göra? förbjuda att ägaren syns på bild?

finns väl inget konkret som man kan göra. tappa tron på mänskligheten kanske ;P

Akta lacken pappskalle!
JBlom Skogenracing.com
30 januari 2008 · 154 Inlägg

Ja det är tragiskt hur vissa tänker.
Garaget känns ju verkligen som bästa stället att ragga på. smile

NxV ElectroRaggare
30 januari 2008 · 883 Inlägg

Hur många trådar hittar man inte som tyder på ragg?
Vilka är singel på garaget?
Har du hittat din kärlek på garaget?
osv osv smile
Fjun är för kåta för sitt eget bästa helt enkelt. -stympning?

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Hunda
30 januari 2008 · 147 Inlägg

FireTraXX skrev:
Kvittar fan, vi är kåta grisar som hoppas på ett knull genom att rösta en femma och skriva: "Snygg bil, och röv".

Låt de hållas, man ser ju att bilen är rutten oavsett betyg.

Tycker du inte att det vore trevligare med snygga bilar i topplistorna än risiga bilar ägda av tjejer?

evilaudio
30 januari 2008 · 16 195 Inlägg

Hunda skrev:

FireTraXX skrev:
Kvittar fan, vi är kåta grisar som hoppas på ett knull genom att rösta en femma och skriva: "Snygg bil, och röv".

Låt de hållas, man ser ju att bilen är rutten oavsett betyg.

Tycker du inte att det vore trevligare med snygga bilar i topplistorna än risiga bilar ägda av tjejer?

elle nåt som e mycke bättre.. ta bort topplistan så e problemet löst smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
WeDo
30 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Crall skrev:
Håller med dig helt, sen tycker jag att man borde kunna se vilka som röstar.
Varför ska det vara en hemlighet?

Har försökt att få fram det med moderatornerna (stavning? ) också... Förstår inte varför man inte ska få se vilka som röstar och VAD dom röstar... För det är ju allt för många som röstar 1-2:or som man skulle vilja veta VARFÖR dom tycker det... Inte för att hämnd-rösta utan bara få VETA varför han/hon tycker som han/hon tycker ...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
evilaudio
30 januari 2008 · 16 195 Inlägg

WeDo skrev:

Crall skrev:
Håller med dig helt, sen tycker jag att man borde kunna se vilka som röstar.
Varför ska det vara en hemlighet?

Har försökt att få fram det med moderatornerna (stavning? ) också... Förstår inte varför man inte ska få se vilka som röstar och VAD dom röstar... För det är ju allt för många som röstar 1-2:or som man skulle vilja veta VARFÖR dom tycker det... Inte för att hämnd-rösta utan bara få VETA varför han/hon tycker som han/hon tycker ...

folk kanske röstar 1-2 på just din bil för att dom inte tycker om märket?

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Rallyhalle
30 januari 2008 · 4 299 Inlägg

WeDo skrev:

Crall skrev:
Håller med dig helt, sen tycker jag att man borde kunna se vilka som röstar.
Varför ska det vara en hemlighet?

Har försökt att få fram det med moderatornerna (stavning? ) också... Förstår inte varför man inte ska få se vilka som röstar och VAD dom röstar... För det är ju allt för många som röstar 1-2:or som man skulle vilja veta VARFÖR dom tycker det... Inte för att hämnd-rösta utan bara få VETA varför han/hon tycker som han/hon tycker ...

Och det skulle nog faktiskt i slutändan sluta me lite seriösare röstningar också smile För då skulle folk inte våga rösta vad som helst bara för att dom inte har nåt speciellt argument till de.
Och då skulle man inte få en 1:a bara för att man kör ett visst märke.

/Jacob

OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 januari 2008 · 3 804 Inlägg

Svenska avundsjukan.. orka bry sig.


Bmw osv..
Tom Darth Vader
30 januari 2008 · 1 644 Inlägg

Det är bara så, tjejer får högre betyg då killarna vill vara "snälla och får kontakt". Jag bryr mig inte om betygssystemet alls, kan bero på att min bil inte är något extraordinärt iofs.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang