Colin McRae död??

Aga_Diff Bärs!
7 mars 2008 · 3 456 Inlägg

Forza_740 skrev:

Svenss0n skrev:

Forza_740 skrev:
Jag har följt Colin sen 1998 till 2006....
R.I.P Colin McRae och Johnny McRae som va Colins 5 åriga son ila i fred,, jag fick choch när jag såg på tv och + läste i sport bladet att det va sant.
Samma kväll som jag fick reda på det då pratade jag med min tjej i telefonen, då vart jag jätte ledsen. Jag har rally filmer och då är Colin McRae med på den och det är att minne för livet, på lunarstorm så har jag startat en klubb som heter Colin_McRae_Fans, ni får jätte gärna bli medlema i min klubb om ni har lunarstorm

åhh jag vill vara med i eran klubb om jag får!!11 kjam

Ja det e själv klart att du får det e bara att sök på lunar så kommer min klubb upp alla är varmt välkommna till min klubb,, vi behöver mer medlemar + att de kan hjälpa till att sponsra klubben åxå kjam

lol

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Sushikocken Sleeper
7 mars 2008 · 3 084 Inlägg

Aga_Diff skrev:

Forza_740 skrev:

Svenss0n skrev:

åhh jag vill vara med i eran klubb om jag får!!11 kjam

Ja det e själv klart att du får det e bara att sök på lunar så kommer min klubb upp alla är varmt välkommna till min klubb,, vi behöver mer medlemar + att de kan hjälpa till att sponsra klubben åxå kjam

lol

vänta vänta.... lollol

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
laazy vorsprung durch teknik
7 mars 2008 · 886 Inlägg

Sushikocken skrev:

Aga_Diff skrev:

Forza_740 skrev:

Ja det e själv klart att du får det e bara att sök på lunar så kommer min klubb upp alla är varmt välkommna till min klubb,, vi behöver mer medlemar + att de kan hjälpa till att sponsra klubben åxå kjam

lol

vänta vänta.... lollol

HAHA lollollol

Forza_740 Hardstyle forever <3
7 mars 2008 · 522 Inlägg

Sushikocken skrev:

Aga_Diff skrev:

Forza_740 skrev:

Ja det e själv klart att du får det e bara att sök på lunar så kommer min klubb upp alla är varmt välkommna till min klubb,, vi behöver mer medlemar + att de kan hjälpa till att sponsra klubben åxå kjam

lol

vänta vänta.... lollol

Vad är det för fel med att jag skriver om att jag har en colin klubb på lunarstorm?? coolcoolcoolcool

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
peegee Forummoderator
7 mars 2008 · 2 924 Inlägg

Vad finns det för anledning att vara med i den klubben på lunarstorm? Varför ska den sponsras?? Vad går den ut på (som kostar pengar)? :-O

Hade nog varit lite mer slående om du lagt upp den på Facebook... men nyheten om Colin McRae död känns inte så aktuell längre även om han är värd att hedras länge!

Lunarstorm = fjortisar = sånna man inte vill ha här på G.org... Slutsats = Kanske inte så svårt att lista ut..?

Senast redigerat av peegee (7 mars 2008)

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
FireTraXX DFFL
7 mars 2008 · 9 020 Inlägg

Forza_740 skrev:

Sushikocken skrev:

Aga_Diff skrev:

lol

vänta vänta.... lollol

Vad är det för fel med att jag skriver om att jag har en colin klubb på lunarstorm?? coolcoolcoolcool

Du verkar bli konstigare för varje ord du skriver.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Lowenhart fälg fantast
7 mars 2008 · 1 086 Inlägg

lunarstorm ? HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Goffen Administratör
7 mars 2008 · 2 974 Inlägg

Vi låter Colin vila i frid

Tråd låst.

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang