3264
Sök

Bästa "in-dash" skärm stereon för en billig peng?

R-Berg
392 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
#1
Som ämnet lyder, något som vet några riktigt billiga?

Mvh Jimmy


510 Inlägg
25 november 2007
#2
Hamberg skrev:
Som ämnet lyder, något som vet några riktigt billiga?

Mvh Jimmy

http://www.demadigital.com/indash-c6-pa … _list.html

http://www.chinavasion.com/product_info … ble-panel/

Futureimport.nu tror ja det va smile

Mvh Johan
Senast redigerat av wimhed (25 november 2007)


452 Inlägg
25 november 2007
#3
Har en Pioneer avd 5700 dvd i min ägo.
Köpte den i vintras men monterade den i bilen i juli månad i samband med att mitt billjud blev monterat.

Helnöjd med stereon och den har funkat fin fint ..
Den räddade mig i sommras när jag stod i Puttgarden och väntade på båten 1-1½ timme.
Blev lite film smile

Sugen på en in-dash så kan du alltid höra av dig för min är till salu! smile
Pris? Ja du, ett seriöst bud om det finns ett intresse.

ChiP!


5 852 Inlägg
25 november 2007
#4
Håller med ovanstående skrivare att om du ska ha en indash som är nått att ha så är de en sån och inte dessa linglong och allt vad dem heter.


Mvh

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

LillNaisarn
25 november 2007
#5
tujbo skrev:
och inte dessa linglong och allt vad dem heter.

Linglong är ett märke för regiumerade däck wink

Skulle satsa på en kvallitet's istället för "no-name" och dyl,

R-Berg
392 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
#6
Tzatziki skrev:
Har en Pioneer avd 5700 dvd i min ägo.
Köpte den i vintras men monterade den i bilen i juli månad i samband med att mitt billjud blev monterat.

Helnöjd med stereon och den har funkat fin fint ..
Den räddade mig i sommras när jag stod i Puttgarden och väntade på båten 1-1½ timme.
Blev lite film smile

Sugen på en in-dash så kan du alltid höra av dig för min är till salu! smile
Pris? Ja du, ett seriöst bud om det finns ett intresse.

ChiP!

Pioneeren är ju rätt dyr i sig, beroende på om man har Navi eller ej.. Men nypriset på den enda in-dash Pioneeren, AVHP 5900 hos BRL går på 8998kr, då antar jag att du har ett stycke äldre modell än denna? Anyway, nypriset på din var väl ungefär samma som på den nya, i guess.. Bud, ja runt 5-6ooo är den värd?

Hittade i och för sig en AVH 5700 på blocket, som låg ute för 4900kr..
Senast redigerat av Hamberg (27 november 2007)


Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
27 november 2007
#7
LillNaisarn skrev:
tujbo skrev:
och inte dessa linglong och allt vad dem heter.

Linglong är ett märke för regiumerade däck wink

Skulle satsa på en kvallitet's istället för "no-name" och dyl,

Ska man va förståsigpåare så får man ju skriva rätt oxå.
Linglong är ett däckmärke från asien.
Dock tillverkar dom INTE regummeringar.
Bara vanliga nya skitdäck cool

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

R-Berg
392 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
#9
Henrik Elg skrev:
Kolla www.stylit.se

Köper hellre kvalitets märke än något man inte känner igen..


210 Inlägg
29 november 2007
#10
Du skulle kika på   ZENEC   MC 172  Bra pris med bra bild och fynktioner!

Ca  6-7000 Kr

MVH


338 Inlägg
29 november 2007
#11
BilstereoSEX skrev:
Du skulle kika på   ZENEC   MC 172  Bra pris med bra bild och fynktioner!

Ca  6-7000 Kr

MVH

Dessutom bra ljud ur dom smile

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
29 november 2007
#12
Hamberg skrev:
Henrik Elg skrev:
Kolla www.stylit.se

Köper hellre kvalitets märke än något man inte känner igen..

Tänkte bara att du skrev att du sökte riktig billiga!!


TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
17 mars 2008
#13
en fråga på Nakamichi,mutant, audiovox o såna där märke är de nåt o ha??
föratt hos brl hittade jag audiovox 7tum indash för ca: 5000:- skulle inte tror att brl säljer dåliga grejer?



Sök