3884
Sök

Jag lackar på SAAB!

49 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
Varför Varför ?!

Varför finns det massa saab hemsidor med prylar och grejjer man kan köpa till sin saab i grannlandet Storbrittanien ?

Exempel:

http://www.partsforsaabs.com/

http://www.elkparts.com/

Men det finns ingen sida i sverige... Här måste man väl åka in till skit firman o fråga efter varenda liten pryl...

Nu vet inte jag innan jag har fått svar, om det finns någon sådan..

Så är det någon som vet om nått om att det finns en saab pryls sida i Sverige.. Som man kan beställa ifrån så var vänlig o berätta det big_smile

Hoppas det finns fler som håller med..

Kanske finns det eldsjälar som vill köpa en jävla massa saab prylar o börja sälja sådär som dom ovan nämnda sidorna ?! big_smile

Mvh Janne

Moderator+
1 081 Inlägg
15 mars 2006
Vad är det för prylar du är ute efter?

www.speedparts.se
www.sdcc.se
www.nordicuhr.se
www.maptun.se
www.saabstyling.se
www.saabexpressions.com

osv finns ju iaf. Men som sagt vet inte vad du är ute efter för prylar!

mvh

Vem jag?

49 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
Asså...

Jag vet om alla dina nämnda sidor där...

Jag är mer ute efter komplett saab orginal hemsida...

Jag letar tex efter textil mattor saab orginal , mugghållare till saab 9-3  och sen lite annat smått o gott...

En sida man kan sitta o kolla runt till vad saab har för tillbehör !

Avstängd
1 106 Inlägg
15 mars 2006
Nu finns alla saab orginal tillbehör på www.saabsverige.com. Du går in på "köpa och äga" och sen kommer rubriken "saab orginal tillbehör"
Senast redigerat av Saabare (15 mars 2006)

Livet startar vid 220 km/h

49 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
Saabare skrev:
Nu finns alla saab orginal tillbehör på www.saabsverige.com. Du går in på "köpa och äga" och sen kommer rubriken "saab orginal tillbehör"

haha Shit !?

När kom det där upp ?

Det där har inte varit länge yikes

Avstängd
1 106 Inlägg
16 mars 2006
Janing skrev:
Saabare skrev:

haha Shit !?

När kom det där upp ?

Det där har inte varit länge yikes

Det kom upp den 1:a Mars. Jag kan verkligen hålla med om att det inte har funnits uppe på Saabs sida länge. Jag undrar varför de inte hade saabs tillbehör på saabs sida tidigare, men nu är det lätt att hitta alla tillbehör på Saabs hemsida. För tillbehör till nya Saab 900 kan man gå in på 9-3 3-5 dörrar och den gamla caben.
Senast redigerat av Saabare (16 mars 2006)

Livet startar vid 220 km/h

Sök