3831
Sök

Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)

Hillbill Redneck life
313 visningar
17 kommentarer
Bilden publicerades 6 december 2016
för 10 år sedan
Fet! Är det Bushwackers?
för 10 år sedan
för 10 år sedan
Schyst, tackar
för 10 år sedan
Lungt
för 10 år sedan
sån här skulle ja också vilja ha..
för 10 år sedan
Kan starkt rekommendera att köpa en :) Bra både till vardags och arbete
för 10 år sedan
har tänkt flera gånger att skaffa en men vill ha den med större hytt..
för 10 år sedan
Jag har en 1,5 hytt (reggad för 5passagerare) bra om man ska åka med mycket folk men jag åker nästan jämnt själv eller med max en till så jag föredrar egenteligen enkelhytt då jag tycker det är stiligare :)
för 10 år sedan
Ja visst är det lätt att falla för dom , full pott och lagd som favorit. Med vänlig hälsning, Bigblockboy.
för 10 år sedan
Oja dom har nått speciellt. Jag har 8st just nu:) Tackar :)
Rekommenderade bilar


Sök