Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.
Införskaffat Golf 2 -85
21 april 2008
212
Igår på min födelsedag säckade Jettan ihop, troligen att bakhjulslager som kraschat åt helvete.
Nu orkar jag inte med den där jävla bilen längre.
Drog på kvällen och köpte en Golf 2a av en granne.
Fick ge 3500 för den, prutade från 4500.
Är rätt nöjd förutom lite småskavanker
Nu orkar jag inte med den där jävla bilen längre.
Drog på kvällen och köpte en Golf 2a av en granne.
Fick ge 3500 för den, prutade från 4500.
Är rätt nöjd förutom lite småskavanker

