Fler nattugglor?

Frida_
7 september 2008 ·

någon mer som inte kan sova kanske? roll

Ge mej tips på vettigt tidsfördriv under sömnlösa nätter!

Muttley
7 september 2008 ·

du kan alltid leta upp onödiga trådar som inte är tillåtna att skriva och rapportera smile för detta var nog inte något som de vill ha i forumet.

KimVsWorld Mästare
7 september 2008 · 2 947 Inlägg

Japp

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
decib3L Körv
7 september 2008 · 3 535 Inlägg

Nyss hemkommen från krogen.. Det sög ganska rejält.

Inga fina damer på världens sämsta krog.

Truckdriving Man
te_wik Forummoderator
7 september 2008 · 12 813 Inlägg

Gör som jag. Lira Poker hela nätterna big_smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
daaanyy
7 september 2008 · 670 Inlägg

en annan sitter på jobbet...jobbat sen 14.00 så själv skulle jag kunna somna när som...

Mvh Daaanyy
Frida_
7 september 2008 ·

tkd_rille skrev:
du kan alltid leta upp onödiga trådar som inte är tillåtna att skriva och rapportera smile för detta var nog inte något som de vill ha i forumet.

Nej men då kan ju någon (exempelvis du, eftersom du utalade dig och tydligen inte heller har annat för dej) som tycker denna tråd var opassande då,dock i "off topic", rapportera denna tråd!
Ge mej förslag istället, det var det enda jag bad om haha!

Muttley
7 september 2008 ·

Frida_ skrev:

tkd_rille skrev:
du kan alltid leta upp onödiga trådar som inte är tillåtna att skriva och rapportera smile för detta var nog inte något som de vill ha i forumet.

Nej men då kan ju någon (exempelvis du, eftersom du utalade dig och tydligen inte heller har annat för dej) som tycker denna tråd var opassande då,dock i "off topic", rapportera denna tråd!
Ge mej förslag istället, det var det enda jag bad om haha!

men jag gav dig förslag eftersom du inte har nått vettigare för dig smile. jag gör inte så mycket heller jag slappar för vissa jobbar helger med smile.

daaanyy
7 september 2008 · 670 Inlägg

www.joox.net    Streama en gammal rulle. Kanon

Mvh Daaanyy
Dansken-
7 september 2008 · 950 Inlägg

Frida_ skrev:
någon mer som inte kan sova kanske? roll

Ge mej tips på vettigt tidsfördriv under sömnlösa nätter!

Läsa en bra bilbok såklart smile

Frida_
7 september 2008 ·

tkd_rille skrev:

Frida_ skrev:

tkd_rille skrev:
du kan alltid leta upp onödiga trådar som inte är tillåtna att skriva och rapportera smile för detta var nog inte något som de vill ha i forumet.

Nej men då kan ju någon (exempelvis du, eftersom du utalade dig och tydligen inte heller har annat för dej) som tycker denna tråd var opassande då,dock i "off topic", rapportera denna tråd!
Ge mej förslag istället, det var det enda jag bad om haha!

men jag gav dig förslag eftersom du inte har nått vettigare för dig smile. jag gör inte så mycket heller jag slappar för vissa jobbar helger med smile.

Jaja, tack tack! Nej jag har verkligen inget vettigt för mej. Men hur kul är det att sitta och leta upp sådana trådar då liskom?! Då spenderar jag helldre tiden med att rulla tummarna bara hehe. Men tack ändå!

KHRacing
7 september 2008 ·

städa på vinden ?
rensa garderoben ?
se 21 avsnitt av Greys Anatomy på raken ?
Se senaste avsnitten av Prison Break ?

se nyaste filmen på min bil som nyss laddades upp på garaget :-)

Frida_
7 september 2008 ·

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:
någon mer som inte kan sova kanske? roll

Ge mej tips på vettigt tidsfördriv under sömnlösa nätter!

Läsa en bra bilbok såklart smile

Hehe, enda "bok" som finns i min flyttröra är ikea-katalogen haha, och den kan man ju utantill och baklänges redan wink

Muttley
7 september 2008 ·

Frida_ skrev:

tkd_rille skrev:

Frida_ skrev:

Nej men då kan ju någon (exempelvis du, eftersom du utalade dig och tydligen inte heller har annat för dej) som tycker denna tråd var opassande då,dock i "off topic", rapportera denna tråd!
Ge mej förslag istället, det var det enda jag bad om haha!

men jag gav dig förslag eftersom du inte har nått vettigare för dig smile. jag gör inte så mycket heller jag slappar för vissa jobbar helger med smile.

Jaja, tack tack! Nej jag har verkligen inget vettigt för mej. Men hur kul är det att sitta och leta upp sådana trådar då liskom?! Då spenderar jag helldre tiden med att rulla tummarna bara hehe. Men tack ändå!

men ta en sväng med bilen då ? du kan köra hit och glo på film? bara ut på 21an och köra 4.5 mil och tuta när du står på gondolen så vinkar jag på dig.

Frida_
7 september 2008 ·

KHRacing skrev:
städa på vinden ?
rensa garderoben ?
se 21 avsnitt av Greys Anatomy på raken ?
Se senaste avsnitten av Prison Break ?

se nyaste filmen på min bil som nyss laddades upp på garaget :-)

Det sista lät nog mest intressant haha! Tack!

laaantz
7 september 2008 · 465 Inlägg

här är en till som inte kan sova:O

ATCO Air Traffic Control Officer
7 september 2008 · 65 Inlägg

Får jag också leka? smile

Dansken-
7 september 2008 · 950 Inlägg

Frida_ skrev:

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:
någon mer som inte kan sova kanske? roll

Ge mej tips på vettigt tidsfördriv under sömnlösa nätter!

Läsa en bra bilbok såklart smile

Hehe, enda "bok" som finns i min flyttröra är ikea-katalogen haha, och den kan man ju utantill och baklänges redan wink

IKEA katalogen!! Hmmm, låter inte så spännande.
Men om du bor i flyttröra borde du ju ha hur mycket som helst att ta dig till. Förstås tråkiga saker. Jag vet har precis flyttat. Det är ingen kul att flytta, men jag fick ett mycket bättre garage :-)

Frida_
7 september 2008 ·

Dansken- skrev:

Frida_ skrev:

Dansken- skrev:

Läsa en bra bilbok såklart smile

Hehe, enda "bok" som finns i min flyttröra är ikea-katalogen haha, och den kan man ju utantill och baklänges redan wink

IKEA katalogen!! Hmmm, låter inte så spännande.
Men om du bor i flyttröra borde du ju ha hur mycket som helst att ta dig till. Förstås tråkiga saker. Jag vet har precis flyttat. Det är ingen kul att flytta, men jag fick ett mycket bättre garage :-)

Tror inte grannarsna upskattar om jag börjar banka i väggarna såhär dags haha! Annars finns här ju som sagt mycket att göra ja, men nästa steg i detta läget är att färgen ska torka, visserligen bra tidsfördriv, sitta och titta på väggarna när dem torkar! Men hur kul är det?!

Frida_
7 september 2008 ·

laaantz skrev:
här är en till som inte kan sova:O

Finns det något drygare ?! sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang