Jag kan bara tala av egna erfarenheter orkar inte leta upp massa fakta och annat som kan bygga på denna väldigt drog liberala diskussion(!?)
Nä jag håller mig nog till att svara på tråd rubriken, jag rökte hasch vid några tillfällen i min ungdom detta var för att man var nyfiken inget grupptryck eller liknande i mitt fall (även om gänget oxå va me såklart)
Och jag hade Skitkul de gångerna det kan jag inte ljuga om, i typ 2-3 timmar, sen när det avtog var det inte lika kul. Nu var det bara hasch vi rökte men ack va segt det var när ruset släppte man blev inte bakis nej men väldigt trött orka liksom ingenting. Sen fick en av mina polare en snetändning en gång, han låg i en soffa och skaka i typ 2 timmar sen däcka han bara av.
Men visst vi hade kul ... typ.
Nä, jag kom fram till att alkohol och cigg var drogerna för mig och har sen dess inte tagit nåt annat, jag vet att ett par av mina polare då fortsatte röka på och jag har ingen aning om hur det e med dem.nuförtiden.
En skum sak är att jag fortfarande kan känna sug efter något som jag inte vet vad det är emellanåt
(på samma sätt man känner suget efter en cigg) och det är säkert inte så men ibland undrar jag om det är ett sug efter hasch(?)
men nä... detta var ju ändå 11 år sen så det kan det la knappast va?
ha d
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
-
www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-