Spännande Nu e det inte allt för mkt kvar innan det är dags för grundlack va?
Har du funderat ngt på suicide doors? Lite sent nu kanske, Men bättre sent än aldrig
Hello wallis. Självmords dörrar har jag aldrig tänkt på.
Jo det är allt en del kvar men det börjar närma sig. Det ska ju läggas slipgrund först både en och två ggr. Sedan ska ju bilen stå och härdas lite med IR oxå. men men snart så HeHe:)
Spännande Nu e det inte allt för mkt kvar innan det är dags för grundlack va?
Har du funderat ngt på suicide doors? Lite sent nu kanske, Men bättre sent än aldrig
Hello wallis. Självmords dörrar har jag aldrig tänkt på.
Jo det är allt en del kvar men det börjar närma sig. Det ska ju läggas slipgrund först både en och två ggr. Sedan ska ju bilen stå och härdas lite med IR oxå. men men snart så HeHe:)
Med ditt tempo så lär det endå gå rätt fort heehe Men då har du lite tid på dig att fundera på det. Det är inte många som kör med det i swe imo.
Så då var det gjort lite till på bilen! nu är den helt färdig för att slipgrund ska läggas.
Fick även rikta och spackla instrubrädan. Två bucklor var det iden. Det är säkert Frank Sinatra som dragit ner någons huvud i instrument brädan när dom inte betalat! Pay up sucker!!!! He He!
Här lägger jag slipgrund på fronten. Lite bättre filter denna gång. Och lite sämre frilla.
Här lägger jag slipgrund på huven oxå! Karossen sputade grabbarna som slipade spacklet.
Så nu får detta stå några dagar. sedan kan man klossa av och kolla hur det blev. Får hoppas att det blir bra! Det börjar likna något nu iallafall... Daniel
Spännande, nu börjar det verkligen hända grejjer Väntar på att få se nya bilder när slipgrunden har torkat Vilken liten kopp du har på färgsprutan, påfyllning ofta eller?
Spännande, nu börjar det verkligen hända grejjer Väntar på att få se nya bilder när slipgrunden har torkat Vilken liten kopp du har på färgsprutan, påfyllning ofta eller?
Det beror på vad jag sprutar, Vilken kopp jag väljer. Helt riktigt att man får fylla ofta om man lackar stora delar med den lilla koppen! /Daniel